2012 m. sausio 6 d., penktadienis

Hello people.

Sveiki.
Su jumis sveikinasi nauja GK rašytoja- Gintarė.
Esu aš paprasta mergaitė, kuriai 14 metų (esu be galo sena). Gyvenu Londone (tiesa sakant už Londono, bet ten vistiek skaitosi tas pats).
Apie savo charakterį- esu toookia karštakošė. Galiu būti ir miela, draugiška ir paprasta. Domiuosi labai muzika, groju pianinu, dar man patinka fotografija, šoku hip hop'ą. Apibendrinant- turiu ką veikti namuose.

Dabar klausite apie ką rašysiu? 
Very simple. Galit sulaukti BET KO, nes esu toks žmogus, kad... gal geriau nežinokite. :D Rašysiu, ir taip aišku- apie realybę, patarimus ir surengsiu gal kokį konkursėlį :)

Na, o kas nori susipažinti ir pabendrauti skype- gintare.vii

Jūsų,
Gintarė, Džintarė, G.


7 komentarai:

Panelė M. * rašė...

Sėkmytės!! Tikiuosi,kad susipažinsim ir gerai sutarsim. Taip pat tikiuosi,kad tavo straipsniai džiugins mus labai ilgai. :)*

Gintarė rašė...

Dėkui :) Tikiuosi ir aš, nors labai greitai pasiduoti neketinu. :p

Urtė rašė...

sekmes! ;)

Gintarė rašė...

Ačiū :)

Rei Rei. rašė...

Sveika :)


Paveiksliukas kietas toks :D

Gintarė rašė...

Labas ;D Stengiausi gera rasti ;D

Augustė rašė...

Sėkmės.