2012 m. sausio 18 d., trečiadienis

Hello again and again.

Sveikūūčiai ! :p*
Tad štai ir grįžau.
Žinau ir kartosiu dar tai ilgai , tai prašiausi į blog'ą ir nerašiau , bet to nebus , nes pas mane šį kart yra tikrai didelis noras rašyti. 

O dabar laikas prisistatyti.
Mano vardas Silvija , esu paprasta mergaitė iš Vilniaus , Balsių. 
Mėgstu šokti , ankščiau mano užsiėmimai buvo skirtingi , tai dainavimas tai dizainas , bet šie dalykai nepalyginami man su šokiais , tad supratau kad šokiai man labiausiai prie širdies. :)
Šiuo metu mėgstu dainuoti , bet tik šiuolaikines dainas , o ne taip kaip muzikos mokykloje , tiesiog ten viskas kitaip.. Tokiu atveju turiu karaoke. 
Ką galiu apie save pasakyti , manau iš tiesų esu draugiška ir jokių būdu nepasikėlusi , kaip kai kurie manė .
Mokausi neseniai pastatytoje mokykloje "Balsių Pagrindinė mokykla" . 
Tikriausiai žinote , kas žiūrėjote žinias , Lietuvos televizija. 

Pasakoti smulkmenas?
Manau kad tai irgi nepakenktų. :)
Turiu 3 gyvūnus : Katiną (Mycius) , žiurkėną (Čipsas) ir šunį (Lordas) .

Kaip ir kiekvienas turiu priešų , na , ne tai kad priešų bet man nemalonių žmonių , ir tie žmonės yra būtent mano klasiokai , tai yra Nojus , Agnė ir Paulina .. Būtent šie žmonės yra šlykščiausi mano sutikti .

Na , nežinau ar tai labai jau įdomu , bet galiu pasakyti kad mano mėgstamiausias maisto mišinys yra jogurtas ir braškės , arba jogurtas ir vyšnios , amm .

Tad štai tokia maža informacija apie mane. :)
Tikiuosi jums patiks mano straipsniai.
Iki.
Silvija .