2011 m. gruodžio 25 d., sekmadienis

Su Kalėdom :)

18 komentarų:

Vesta rašė...

Ačiū ir tave su Kalėdomis :)

Goda rašė...

Ir tave:)

Dominika rašė...

Ir tave :)

Unknown rašė...

Ir tave :)*

Panelė M. * rašė...

Dėkui :)*

Anonimiškas rašė...

pasakysiu tik viena- blog'as pasidare kazkoks neaktyvus, isviso net nera jokiu straipsniu. uzdarykit jus ji .....

Anonimiškas rašė...

Jo. Sutinku su anonimu kuris yra viršuje manęs. Blogą reik uždaryti. Monika - uždaryk arba būk aktyvi.. :)

Panelė M. * rašė...

1. Prieš kelias dienas baigėsi šventės kurios tarp kitko ir vėl bus.
2. Aš apsinuodijau ir esu kaip lavonas.
3. Blog'e yra ir Viktorija,tad pretenzijas sakykit ne vien man :)

Ačiū

fashionarepassion.blogspot.com Berta rašė...

Sveik ;)

Panelė M. * rašė...

Ačiūū. :(

Augustė rašė...

Kuo apsinuodijai? Ir aišku sveik.

Panelė M. * rašė...

Tame ir esmė nežinau.:( Vakar vakare suvalgiau, o šiandien visą naktį taaaip bloga buvo. Ryte prisiverčiau atsikelt ir ėjau vandens išgert. Tai galva suktis pradėjo ir ždž..

Anonimiškas rašė...

Kuom apsinuodijai? blah blah blah. Blet sakau uždarykit blogą.

Panelė M. * rašė...

Blet sakau neuždarysiu. Iš principo,nes man tavo,anonime nuomonė paskutinėj vietoj. Ir jei netiki,kad apsinuodijau,tai ne mano problemos žinok,man nerūpi ką tu galvoji,priekabusis anonime. Jei toks kietas pasirodyk kas gi esi. Būtų įdomu.:)

Agnė. rašė...

Manau, kad pasisakysiu ne vien uŽ save.
Blogas ankščiau buvo labai geras, aktyvus, draugiškas. Ankščiau. O dabar? Išmetei visas rašytojas, kuriuos bandė gaivinti blogą. Pati prisižadėjai belenkiek. Ir nieko netesi. Ir mes tikrai neesame kalti. TU nieko nerašai. TU visada kaltini mus. TU amžinai visko prisižadi.



Daryk išvadas, Monikut. Reik kažką daryt su šiuo legendiniu blogu. Jis toks koks dabar neturi likti.





Uždaryk arba suaktyvėk. Apsispręsk.







p.s. "sveik".

Panelė M. * rašė...

Agne- žinai.. Neišmečiau jų. Jos nė velnio NERAŠĖ ir nesiteikė pasirodyt,ar neatsimeni? Tada blog'ą uždariau ir tik dėl jūsų,nes maldavot atidaryk,atidaryk atidariau. Rašytojų atrankos dar neskelbiau. Aš pati prisižadėjau? Ką prižadėjau? Pasakyk,ką? ir kiek tas belenkiek? Dėl to,kad neparašiau ketvirtadienį,nes jūs su savo stūmimu iš oro supykdėt? Dėl to,kad negavau kelių darbų į aš ir mano antrininkė? Kodėl jūs po galais vis žiūrit į mane- kodėl nepažiūrit į save,nepagalvojat,kas pas jus yra blogai?!

Ir nesakyk,kad jūs neesat kalti- jūs esat tiek pat kiek ir aš- nepareigingi. Nesugebat atsiųst darbų laiku ir vis turiu tempti gumą jų nesulaukdama. Toliau,aš nerašau? TAIP. O kodėl turiu pasiruošimą šventėms ir pačias šventes iškeisti į gk? Turėjau vietoj to,kad pasiruoščiau Kalėdoms, Kūčioms sėdėti prie kompo ir jum rašyt? O kas man iš to? Aš už tai nieko negaunu. Net dažnai sunku sulaukt normalių komentarų. Ir dar man sakai,kad aš neaktyvi. O tai turėčiau tokiu atveju daryt tai? AŠ gal irgi žmogus.

Ir ne visada aš jus kaltinu. Kaltinu tada kai taip ir yra. Ir amžinai aš nieko nežadu. Dažniausiai ką žadu tą ir padarau,o jeigu kažko vieną ar du kartus neištęsiu,tai sorry,bet čia skandalas be reikalo.

P.S. o tai žmogus negali APSINUODYTI ane? Dieve mano,kaip tau kompas smegenis išgraužė..

Anonimiškas rašė...

Toks nemandagus elgesys su skaitytojais... Keista, kad iš vis dar turi jų.

Sakiau, kad žlugsi :) Gali nebetempt, nes visi matom, kad esi beviltiška pažadūnė.

I.

Panelė M. * rašė...

Paskutinis kartas kai atkreipiu dėmesį į jus- taip,nemandagus. O kas nors su manim elgiasi mandagiai? deja,bet ne. ir aš nepadlaižiausiu jums. Kam? kad mane žemintumėt? C'mon,nusileiskit žemiau. Ir aš nežlugau. IR su tais pažadais.. neužkniskit. Atsižvelkit ir į save ŽMONĖS, ar jūs nesuprantat,kad esat tiek pat kalti kiek aš? Ne,nesuprantat.. tai akivaizdu.

M.
P.S. daugiau į anonimus kurie tik stuma,daugiau nieko neatsakysiu,nes čia pradeda susidaryti snt atmosfera.. negi visi tie akiplėšiški skaitytojai atėjo iš snt?

bleeem,va čia tai žiauru.