2011 m. gruodžio 21 d., trečiadienis

Rytoj man 5 pamokos,strumpintos,baigsis prieš 11,todėl iš manęs straipsnių TIKRAI SULAUKSIT!!

Gero ketvirtadienio :*

29 komentarai:

upsy rašė...

booring

Rugilė :Dp* rašė...

Upsy - pritariu : )

fashionarepassion.blogspot.com Berta rašė...

Nemanau, nes Tu visada prisižadi, o pažado neišpildai. O tai tikrai nervina.. ;s

Unknown rašė...

Pritariu Bertai .. :(

Viktorija. rašė...

Man šiandien buvo 4 pamokos ir aš jau parašiau straipsnį:DD

Panelė M. * rašė...

Upsy- ok.
Rugile-OK
Berta-OK
Evelina- OK
Viktorija- :)

Jei jum blogai,ok nerašysiu. Man dar geriau. :)

Viktorija. rašė...

Nu paraššššyyyk,gi matai kad visi laukiaaaaaaa

Panelė M. * rašė...

matosi kaip LAUKIA.

fashionarepassion.blogspot.com Berta rašė...

Monika- dabar atrodo lyg tu išsisukinėtum nuo rašymo. Jei nenori nerašyk, niekas nedraudžia.. :)

Panelė M. * rašė...

Aš neišsisukinėju. Būčiau mielai parašius,bet jeigu jūs jau taip mane nuvertinat,tai ok. Nesirodysiu,nes kaip matau sukeliu blogas emocijas. :)

Anonimiškas rašė...

Per daug reiški tu tas savo emocijas. Niekas nekaltas kad žmonės sako kad tu nepildai pažadų, tik tu pati. Laikas susimąstyt :)

fashionarepassion.blogspot.com Berta rašė...

Anonimai- pritariu.
Monika- man iš tikro tas pats, jei tu neparašai straipsnio tai tavo blog'as kenčia, o ne aš. :)

Mano blog'as- http://fashionarepassion.blogspot.com
(atsiprašau už reklamą), labai ieško partnerių. Susidomėjusiems mano skype- bertajus. :)

`G o o d G i r l ♥ Just Love Myself * rašė...

Čia vadinasi "Iš manęs straipsnių TIKRAI SULAUKSIT!" ...

Panelė M. * rašė...

Anonimas ir visi klausykit įdėmiai.

Užknisot negyvai. Geriausia yra tai,kad ketvirtadienį turėjau daug laiko,galėjau įmest net kelis straipsnius,o jis puolat,nepildau pažadų ir panašiai. Tai po galais,ar jūs neturit gyvenimo?

Jeigu kelis kartus neišpildžiau,tai NEREIŠKIA KAD IR DABAR TAIP BUS AR JŪS NESUPRANTAT? Ir aplamai Silvija nusileisk tu biški. Negi tu nematai,kaip čia mane užsipuolėt ir manot aš neturiu principų? vat iš PRINCIPO nerašiau. Kam? kad vėl išpeiktų? Normaliai parašai,kad parašysiu,o čia dar nepatenkinti. Biški nusileiskit ir supraskit kitus,kad jie ne kompų vergai ir turi gyvenimą. Jeigu pasakiau,kad parašysiu tai vadinasi parašysiu,o jeigu jūs darot situaciją tokią,kad nerašyčiau,tai savo pretenzijas pasilaikykit sau. Bus daug didesnė nauda.

Anonimiškas rašė...

Niekas čia nestuma, tik išsako savo nuomonę Kiek žinau, kiekvienas turi tokią teisę.
Jeigu nesi kompo vergė kaip sakai, tai geriau net neprižadėk tų straipsnių. Visiem bus ramiau.

Panelė M. * rašė...

Anonime-aš kai prižadu,tada parašau. Taip,jūs turit teisę komentuot,bet pastebėjau,jūs komentuojat daugiausiai kai ką nors įžeidinėt.. Tiesiog jūs viską sukelėt- pasakiau,kad parašysiu ir iš kart stumt pradėjot. Ai.

Anonimiškas rašė...

Jau žinom, Monika, kiek tu kartų visko prižadėdavai, ir beveik niekada tai neišsipildydavo. Daryk išvadas. Niekam nebeįdomu. Tad apsispręsk, ar normaliai rašysi blogą, ar tik skųsies ir žadėsi. Jau senai buvo laikas.

Anonimiškas rašė...

Monika, kad ir dabar - tu savo pažado neištesėjai. Gal jei būtum šiandien parašius, žmonės būtu pradėję tavimi pasitikėt? tu tik dar kartą įrodei, kad tavimi negalima pasitikėti :)

Panelė M. * rašė...

Paskutinysis anonime- o tu ar kai buvau nusiteikęs rašyt,su energija ir pamatęs komentarus kurie naikina tą norą rašytum nevykusį straipsnį? nemanau kažkaip

Anonimiškas rašė...

Rašyčiau vien tam, kad įrodyčiau kad pažadus ištesiu :)

Panelė M. * rašė...

tu tik taip sakai. Galvokit ką norit,jei iš oro užsipuolinėjat tai čia jau jūsų problemos. Jeigu pasakau normaliai,tai jau geriau komentarus nuo kurių kiltų kivirčas pasilaikykit sau ir būkit normalūs nestūmkit iš kart

Anonimiškas rašė...

Ai krč Monika pripažink,kad tu prižadi ir netesi pažadų ir visi nurimsim.

Panelė M. * rašė...

Ne,nes taip nėra . :)

Aistė :.> rašė...

Sveika Monika, kazdien lankausi gk tikedamasi pamatyti senai zadeta tavo straipsi apie sims'us, bet vis nasulaukiu..Labai noreciau kad tu ji parasytum nes noriu pagaliau gauti si zaidma ;)

Anonimiškas rašė...

Jei tesi pažadus, pagalvok, kiek konkursų RIMTŲ užbaigei SNP... ar mano atmintis sako, kad nei vieno? Atleisk, jei suklydau, bet pirmiausia pradėk nuo savęs, nes skaitytojai turi teisę tave teisti, pati pasirinkai tokį kelią.

Panelė M. * rašė...

Aiste- po švenčių galbūt,kai bus laiko..

Anonime- taip jūs turit teisę,bet ar būtina ant tiek.. ant tiek gadinti viską? galų gale galima viską PM išsiaiškint,bet ne viešai kas mane labiausiai knisa. TAIP,RIMTŲ konkursų nesu užbaigus ir žinot kodėl? Kaltė yra ir skaitytojų. Jie per kokias dvi savaites net nesugebėjo darbų atsiųst. Tai ką man daryt? iš tų 12 ar ten daugiau palikti tik kokius 6? Koks čia konkursas? JOKS. Todėl nebūtina visko versti ant manęs,nes kaip sakėt,pirmiausia pradėk nuo savęs. Todėl jum galiu pasakyt tą patį.

Anonimiškas rašė...

Turėk tu gėdos , bent nebeversk kaltės ant skaitytojų. Yra posakis "Pirkėjas visada teisus" tai tas pats ir "skaitytojas visada teisus". Apsiramink, mergaite.

Panelė M. * rašė...

Anonime- ei. Tu truputį nusileisk. Ar aš kažką neaiškiai pasakiau? Jūs kalti tiek pat kiek aš. Nesugebėjot atsiųst nieko laiku,ir iš visų dalyvių vos pusė atsiųsdavo,o dėl tiek tikri nekilo noras kažko daryt. Tad atsibusk ir nustok verst viską ant manęs,NES KALTI ESAT IR JŪS.

Panelė M. * rašė...

ir tai buvo VISADA. VISADA IR DAR KARTĄ VISADA.