2011 m. lapkričio 10 d., ketvirtadienis

Reikia jausti skirtumą tarp rašytojos iki administratorės

Sveiki.
Jo,pagaliau ketvirtadienis ir rytoj bent jau man manau pati sunkiausia diena savaitėje penktadienis. Atgyvenus jį būsiu laimingas,labai laimingas žmogus! Kada grįšiu namo nežinau,galbūt vakare apie 9 ar ankščiau,žiūrint ar likusią penktadienio dalį praleisiu su draugėmis. (nors nemanau). Na,bet dabar ne apie tai. Pirmiausia priminsiu,kad šio blog'o administratorė esu AŠ,VIKTORIJA IR ELŽBIETA. Taip,jūs tai kuo puikiausiai žinote,bet ne visi. Kalbu apie vieną rašytoją kuri rašo šiame blog'e. Ji žinos,kad kalbu apie ją. 

Pirmiausia mane supykdė,kad šokinėji prieš Elžbietą. Tikrai nenoriu,kad įvyktų skandalas ar šiaip kažkas panašaus. Norisi draugiškai sueiti,o ne rietis dėl to. Tad pranešimas tau,kad tu įsimintum,kad prieš Elžbietą nevalia šokinėti,nes ji taip pat administratorė ir ji TURI teisę ir žodį,kurį kiekviena rašytoja šiame blog'e turi jausti. Jeigu ji pasako pastabą į ją kiekviena (kad ir Viktorija pasakytų) turi gerbti,nepeikti ir priimti iš gerosios pusės. Juk mes- norime,kad viskas būtų puiku ir tikrai nesiruošiam nei varyti nei dar ką nors daryti. :)

Tad šiai rašytojai norėjau pasakyti,
kad tiek mano,tiek Viktorijos ar Elžbietos žodis reiškia tiek pat ir šokinėti neverta- nuleisti galima greitai vien pašalinus iš blog'o. O jeigu jis jums svarbi laisvalaikio dalis,manau tikrai vertėtų gerbti mūsų žodį,nes kaip sakant,mes čia nurodinėjam. (nuskambėjo kiek griežtai,bet nieko tokio,taip nėra.)

Tad kol kas.
Šiandien dar susitiksim su apklausos rezultatai,kurie tarp kitko neblogi,neskaitant pavydaus skaitytojo,kuris neberanda blog'o ant kurio pavaryti. 
Monika

4 komentarai:

Gabryt. rašė...

Pilnai sutinku :)
Bendrauti kaip su drauge ar kažką pasakyti - nieko tokio , bet jau pradėti šokinėti prieš administratorę ar dar kažką - jau nebejaučiama riba.

Net nežinau kas ir dėl ko , kaip ,bet pilnai su Monika sutinku :)

Panelė M. * rašė...

Malonu. Kas ta rašytoja,patys suprasite,nes ji mat įsižeidė ir pasitraukė iš blog'o. Ir gerai,tik man ima juokas iš jos. Tiek lindo į subinę,o dabar.. Apgailėtina. :D

Elžbieta. rašė...

Tai jin stūme anksčiau ant GK . SIBY vis būdavo (nevarau) , o žiū čia atėjo.

Unknown rašė...

Gaila man tokių žmonių, kurie nesupranta savo ribų ;)