2011 m. lapkričio 7 d., pirmadienis

Interviu su Nere{Neringa} kitaip žinoma kaip mukite

Labas vakaras mielieji. Paruošėt jau N.D. ? Aš tuojau eisiu, tik prieš tai įkeliu vakarykšti interviu su 5 vietos NCG mergina. Tačiau šitas interviu VISAI ne apie stardoll, o apie tikrą gyvenimą :) Štai prašom :

Aš : Sveika :) Tave kalbina Kamilė. Turbūt žinai Gyvenk Kitaip blogą, buvusį SNP ? :) Norėčiau tau užduoti pora klausimėlių
Neringa : Visi ji žino :DD
Aš : Pirmiausia klausiu : Koks buvo jausmas pamatyti save covergirl penktoje vietoję  ? :)
Neringa : Mane tai ištikrųjų nustebino , to jausmo net negalėčiau nupasakoti , bet kadangi esu ne pirma kartą 5 vietos cg , DŽIAUGSMO tikrai buvo , pora akimirkų net negalėjau patikėti , nes net nesitikėjau.
Aš : Ar tai netyčia atsitiko ar to tu siekiai prašydama balsų ?  J
 Neringa :  Manau 50/50 aš tiesiog pasiūliau balsuoti tiems , kurių manymu aš esu to verta . O čia tiesiog buvo jų pasirinkimas.
Aš : Kodėl tu žaidi stardoll ?
Nere : Na ne daug jau aš žaidžiu , ištikrųju šiandien tik 3 diena , kai grįžau po 3-4 mėnesių pertraukos. o žaidžiu dėl to jog čia susipažinau su nuostabiais žmonėmis kuriu pasiilgstu.
Aš : Kas tiė žmonės  , jei ne paslaptis ?
Neringa : Ne tikrai ne paslaptis : Vienas žmogutis man bene brangiausias stardoll'e Agnė (Gabi_118 ) , Monika , Augustė , Ir keletas užsieniečių :DD
Aš :  Kas tau yra stardoll draugai? Ar matei juos tikrovėje ? O gal nori pamatyti ?
Neringa : Stardoll draugai - žmonės kurie tau lyg artimieji , žmonės kurie tave palaiko , nešmeižia , tikrovėje nemačiau , nes esu be galo užimtas žmogus , bet pamatyti tikrai norėčiau :))
Aš : Kas tave sieją su stardolu ?
Neringa : Tiksliai dabar pasakyti negalėčiau , bet manau nemažai dalykų sieja :))
Visgi ne pirmus metus esu čia.
Aš : Ką tu rengiesi kasdieniniame gyvenime?
Neringa : (lol šito nededam tipo cia apie rubus ? ) :D
Aš : Ką labiausiai savo gyvenime dievini ?
Neringa : MUZIKĄ.
Aš : Kokią pusę užstoji? Tą, kur mergina prisidažo, ar tą kur mergina rodo tikrąją save?
Neringa : Neturiu nieko pries merginas kurios siek tiek pasidažo pvz. Padažo blakstienas ar naudoja blizgį, bet aš vistiek už tas kurios rodo savo tkrajį veidą.
Aš : Ar lakuojasi nagus? Jei taip , kokia spalva?
Neringa : Lakuojuosi , netgi dabar esu nusilakavusi , lakuoju įvairiom spalvom pagal nuotaika J O dabar esu su žalsvu laku,ant kurio yra melsvas graffiti lakas.
Aš: Tavo gyvenimas butū įdealus jai ... ?
Neringa ; Jei nebutu apgavikųir veidmainių .
Aš : Ačiū tau už atsakymus ir dekoju. Buvo malonu susipažinti.
Neringa : Ačiū ir tau. 


Ačiū, kad skaitėtė, tikiuosi patiko, komentuojam :)

P.S. Šiandien bandau tapti NCG, prabalsuokit jeigu negaila.

15 komentarų:

Agnytccc :3 rašė...

Pacynkkaa ;DDDD Tikiuosi ir kitiem patiks :)

Ėvelis rašė...

Man irgi patiko :D

Laurencijaa rašė...

Patiko, patiko.
Idomus klausimai.

Kamile rašė...

Ačiū. :)

S. rašė...

Patinka. Patiko kad ir įvairių klausymų parinkai ;)

Kamile rašė...

Man pačiai būtų įdomu, jei tokius klausimus užduotu. Vadovaujuosi posakiu „Daryk taip, kaip nori , kad ir tau darytų“ :)P.S. Ačiū :)

Elžbieta.^^* rašė...

Pati rašau intervių žurnalistų bureliui, atleisk, bet iš mano puses bus kritikos.
1 . Šokinėji nuo stardoll'o iki tikroves.
2 . Klausymus galėtu sieti viena mintis, o iš pašnekoves atsakymų gali gilintis iš jos atsakymų. O jei nori įvairių klausymų, tau reik originalesnių.
3 . Pabagai reikėjo tos liepsneles, kuri galėtu sužavėt skaitytojus.
Irr..
4 . Intervių vientisą skaityt yra kažkas kito, bet kai iš to intervių padaro straipsnį, kitas reikalas. Kaip pavyzdį atsiųsiu kai turėsiu pc pabaigta savo darbą ir kitų draugų.

Elžbieta.^^* rašė...

ir aš tikrai kritikuoju ne iš blogos valios, ne tam, kad pasirodyt profe. aš 'atkartoju' savo burelio vedėjos mintis, o ji buvo puiki žurnalistė kuri gavusi buvo interviu net iš pačio Adamkaus, o tai nėra lengva.

Kamile rašė...

Ačiū , Elžbieta, už tavo nuomonę :) Tikrai svarbi!

Elžbieta.^^* rašė...

smagu, kad nesupykai!

Kamile rašė...

Kiekvienas turi nuomonę, ir jos negalima šmeižti, taip pat tavąsios ;)

Monika ~ www.snp4you.blogspot.com rašė...

Sakai ne apie sd,bet beveik visas interviu apie sd. :DD
Bet man nepatiko,kad šokinėjai nuo vienos temos prie kitos. :)

Kamile rašė...

:D Suklydau, bent jau galas tai tikrai ne apie SD :)dėkui Monika, dėkui

Lady Chanel rašė...

Na man irgi nelabai patiko, kad šokinėji nuo vienos iki kitos temos. Tačiau šiaip interviu toks lengvai skaitomas, ir mano nuomone, tai gerai :)

Augustė( diaryaboutonlyme.blogspot.com) rašė...

Awww... Neręę vis del to pasiilgau joss