2011 m. lapkričio 20 d., sekmadienis

Būk kaip žvaigždė!



Sveikučiai!
Šiandien, aš pakankamai geros nuotaikos, nors ir rytoj pirmadienis :|. Šiaip labai norėčiau į mokyklą, nes ten mano 'simpatija', tik, kad va anglų atsiskaitymas ;s. Nu, bet tiek tų pliurpalų... Per šiandien sukūriau tris šios rubrikos derinukus, kviečiu pažiūrėti. :)


Avril Lavigne


Avril apranga: na čia viskas man patinka, nes šiaip visada ieškau gražios žvaigždutės aprangos, o kartais atvirkščiai- noriu nustebinti įžymybės neskoningumu, nes man nepatinka, kaip kiti mano, kad tie kurie papuola į mažą televizoriaus dėžutę yra 'tobuli'. Beje Avril čia tokia vėjavaikiška, tik manau reikėjo gražesnius batukus parinkti.

Polyvore derinys: va čia tai jau man viskas tobula, sportbačius suradau kur kas (man) gražesnius.. Viską pavyko atkartoti tik mėlynų 'nerdų' neradau, tai įdėjau juodus.

Naomi Campbell



Naomi apranga: fantastiška! Prie derinio turėjo pasidarbuoti tikrai 'kieti' dizaineriai. Šiame derinyje man patiko tas, kad neišsiryškina Naomi senumo požymių- ji atrodo labai jaunai, nors yra 41 metų.

Polyvore apranga: čia pradėjau nuo sijono, dėja tokio kaip Campbell neradau. Tada suradau juodą liemenėlę/palaidinę. Parinkau panašią kailinę liemenę. Galiausiai liko aksesuarai: apyrankė ir žiedas kurį galimą pamatyti abiejose rankose. Batų nedėjau, nes jų derinyje nebuvo matyti.

 
Tyra Banks



Tyra apranga: taip primena kokį aštuntą dešimtmetį. Maudymosi kostiumėlis baisiai kūl. (:D). Šiaip viskas labai gražu, taip pat ir Tyros kasa.

Polyvore apranga: čia suradau tokį patį vientisą maudymosi kostiumėlį, tik jo viršutinė dalis be taškučių. Diržą priderinau tokį, mes kitokio normalesnio neradau. Bateliai... Čia juos įdėjau aukštesnius, bet man šiti, net gražesni, nei Banks. Na ir liko paprasti auskarai- dideli, auksiniai.



Na tai tiek.. Viliuosi patiko...
B. <3

P.S. Kaip gera čia vėl rašyti!!! :)*

5 komentarai:

Panelė M. * rašė...

Jėga. :D

Unknown rašė...

Man patiko :)

Tiesiog Berta ;] rašė...

Labai ačiū ;]

Anonimiškas rašė...

I like it :)

Unknown rašė...

Myliu Avriliukę ;) Turiu keletą drabužių iš jos rūbų linijos ;)