2011 m. lapkričio 2 d., trečiadienis

:)

Labas visiems,

kaip diena? Jau trečiadienis.. Taip neįtikėtina,kad atostogos jau įpusėjo,tiesa? Na,bet pagalvokime ir iš geros pusės- liko dar 4 dienos,kurias manau,kad turėtumėte praleisti linksmai! O kaip dieną praleidote jūs? Tikiuosi,kad linksmai. O jeigu kam nors įdomu kaip dieną praleidau aš,tai trumpai aprašysiu. Visgi kažkas iš mano gyvenimo..

Šiandien pabudau anksti per prakeiktą telefono vibraciją. Tai buvo apie 7:30, todėl dabar truputį snaudžiu. Tuomet išsiploviau galvą,susiruošiau ir išvažiavome į Vilnių,akropolį. Na ir ką vaikščiojau po parduotuves,nieko gero neradau,arba kainos koosminės. Tiesa ieškojau batų žiemai,bet nieko tinkamo neradau. O jeigu ir radau,kaina tikrai nelabai maža. Už batus metams nesinori mokėti 600litų. na ir pravaikščiojau ir įsigijau tik Audimo  sportinį džemperį kūno kultūrai. Ir šiaip neturėjau nuotaikos vaikščioti po akropolį.

O ką šiandien nuveikėte jūs? Padiskutuokime! Pasidalinkime įspūdžiais. :)

Monika.


5 komentarai:

Panelė M. * rašė...

Negi niekas nieko per vakar dieną nenuveikė? ;/

Justė rašė...

Hmmm, vakar nieko gero nenuveikiau, kėliausi 9 val. pagulėjau iki 10, tada su tėčiu važiavau į garažą, tada pas močiutę, ten paskaitinėjau žurnalą Žmonės, vėliau vežėm brolį į futbolo treniruotę, vežėm mašiną į technikinės apžiūros stotį, ten mūsų 4 golfukas neatitiko reikalavimų todėl dabar tėtis taiso mašinikę mūsų, vėliau pasiimėm brolį ir važiavom namo, ten su broliu žaidėm Monopolį, vėliau vakare vedžiau šunį ir grįžusi pavalgiau ir kaip visada gulėdama lovoje žiūrėjau Moterys meluoja geriau. Tai tokia mano įprasta diena. Bet kaip tau faina. Kaip aš senai buvau Akropoly... Tik rugsėjo mėnėsio viduryje...Aš į Akropolį su klase važiuosiu jau pirmadienį...:)

Rei Rei. rašė...

Nieko ypatingo :D. Pabudau kokią 8h. Susitikau su draugėm, mieste pasitrainiojom. Grįžau namo, tada panaulaifinau, pavalgiau, pažiūrėjau Hausą ir miegoti :D

Laurencijaa rašė...

Na, man reikejo eit i mokykla..
:) Gerai kad jums atostogos :)

Asta rašė...

Oi tikrai daug nuveikiau ! :D