2011 m. spalio 26 d., trečiadienis

Oh yeah,I'm back hunnies!:***

Sveikuuučiiaaiaiaiai!
Aš tokia patenkinta,kad pagaliau pataisė mano kompiuterį. Nors tiesą sakant už jį teko suploti maždaug pusę kompiuterio kainos (na 300lt tetrūko iki jo pusės kainos),bet viskas yra kaip yra. Kompiuteris pataisytas.. Tik jame yra vienas dalykas- nuo šiol perinstaliavo jį ir mano operacinė sistema kitokia. Windows 7 jei ką domina. Nors ir kaip keista,bet kaip nors nuo vistos iki šios priprasiu.

Tad kaip jūs laikotės,zuikiai? :D Dieve kaip jūsų pasiilgau. Net klavietūrą sunku spausti,tad atleiskite už klaidas,juk suprantate,trys savaitės be kompiuterio,tikrai pasimiršta kaip reikia normaliai rašyti ir panašiai.. Tad papasakokit ką nors įdomaus?  Žinokit šiandien kai tik padarysiu pamokas,pasiruošiu kalbai (rytoj per lietuvių kalbos pamoką) jums būtinai parašysiu,galbūt pakeisiu foną kai instaliuosiu photoshop'ą,picasa... Juk dabar kompe nieko nėra,bet užtat kompiuteristas labai protingas,ir viską kas buvo ankščiau perkėlė į kitą diską. Tad viskas yra telieka instaliuoti..

Labai jūsų pasiilgau ir tikiuosi,kad šiandien susimatysim! Myliux,
Moni. ;*


6 komentarai:

Elžbieta. rašė...

heyo, bby.:*

Panelė M. * rašė...

:***

Unknown rašė...

Kaip faina! Мes tavęs pasiilgom! :)*

Panelė M. * rašė...

Aš jūsų taip pat labai;*

Dominika rašė...

sveika sugrįžusi ;)
P.S o kam keisti foną? Ir šitas fainas ;)

Panelė M. * rašė...

nes aš noriu :D seniai keičiau ir netveriu kailyje,kaip noriu pakeist. :p