2011 m. rugpjūčio 2 d., antradienis

Sveiki :)

Sveiki, taigi kaip supratote esu naujoji šio blog'o rašytoja - Lauruncikas14. Mano vardas Laura, man 13 metų, esu iš Vilniaus. Laisvalaikiu piešiu, šoku, dainuoju, lankau baseiną, dar skaitau knygas. Esu paprasta mergaitė-paauglė. Šiaip domiuosi mada, bet man mano stilius ir skonis yra svarbesni už madą,svarbu,kad man patiktų. Neesu kažkokia madistė.
Šiaip labai džiaugiuosi, kad rašysiu čia, kadangi man šis blog'as labai patinka!
Apie ką rašysiu, šiuo metu tiksliai nežinau,bet kadangi esu kupinas idėjų žmogus, manau nenuvilsiu Jūsų. Taigi keliu kelias savo foto.

Jei norite geriau susipažinti - kreipkitės per sd, kvieskite draugauti.
Čiao ;*
Laura.


7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Sėkmės :}

Elžbieta. rašė...

sekmės.;*
iš kokio rajono esi? kokioje mkl mokais? ;DD

Elžbieta. rašė...

p.s - kur baseiną lanakai? aš ir plnuoju.:>>
žodž reik susipažint.:D kviesk į skp - kaciukas99

Eglė rašė...

Sėkmės ;))
Beje mūsų pomėgiai panašus :)
Kviesk į skypę, nes SD neturiu :)
egle13311

▲Princess Pichu▼ rašė...

Sėkmės ;)

Aušrinė ♥ rašė...

sėkmėėės

Laura/lauruncikas14 rašė...

Ačiū :)