2011 m. rugpjūčio 12 d., penktadienis

Sugrįžimas

Sveikos.
Taigi artėja naujieji mokslo metai. Ir visos panelės nori atrodyti kuo gražiau. Todėl šiandieną aš parašysiu ne apie stardoll :)
Sukūriau porą derinių kaip gali atrodyti rugsėjo pirmą :}

Šis derinys gali tikti toms kurių mokykloje nėra uniformos.
Tvarkinga šukuosena derinys gan puošnus be ne per daug puošnus.
Panelė turi visko ko jai reikia rankinę, užrašų knygelę ir fotoaparatą.
Šį derinį sukūriau toms kurių mokykloje yra uniforma.
Balti marškinėliai, juodas sijonėlis, ilgos kojinės ir juodi batai.
Nemanau kad jūs norite sugrįžti į mokyklą. Na, bet gal ir norite. O, aš visai nenoriu :DDDD
Ar jau pasiruošėt į mokyklą ?
Šiandien tiek!!!
Buččkis_ G

9 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Patiko pirmasis derinys :)

BiškiGabrielė rašė...

Pirmasis gražus, bet su tokiu į mokyklą neičiau ;)

Elžbieta. rašė...

visai nieko. aš rengsiuos juodą suknią, mokyklinį švarką.

Akvilė (elle_akvilytiaa) rašė...

O man abu gražūs. Ir į mokyklą galiu eit apsirengus betkaip. Svarbu, gražu ir suderinta. :DD

Viktorija. rašė...

Neeeeeeeeeeeeeeeprimink mokyyyyyyyyyyklos :D

Aš eisiu su taškuotu sijonu,juoda maike... :D Arba su suknele geltona (mm)

Tiesiog Berta ;] rašė...
Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.
ELLE rašė...

Ačiū už komentarus :) O, aš eisiu į mokyklą su geltona suknele,ir su aukštom basutėm :)

Anonimiškas rašė...

Aš dar negalvojau su kuo eisiu. Iš vis man dabar mokykla nulinėje vietoje, visai apie ją negalvoju ;D

O pirmas derinys man patiko :)

Anonimiškas rašė...

Aš irgi apie ją dar negalvoju, bet jau reiktu, o ruošiuosi eit apsirengus tokį kaip ir švarkelį, maikutę kokią nors ir šortai ;)