2011 m. rugpjūčio 11 d., ketvirtadienis

Stardoll'o fail'ai

Sveiki.
Pagaliau man susitvarkė starplaza ir beauty parlor'as,dabar galiu šhopintis ir dažytis :D
Įėjusi į starplazos naujienas pastebėjau didelį,netgi didelį stardoll'o fail'ą.
Atsimenate,kad atsirado tokie aukštakulniai (kažkas panašaus į lady gagos batus).Ir jie kainavo 6 sc.Gaila,kas nenusipirkot...Kadangi jie šiandieną kainuoja 10 sd (rofl) (mes su Monika lūžom).Dešimt stardoll'erių už tokius nesąmoningus batus??? Pffff,tačiau su mielu noru nusipirkau už 6 sc (net vieno stardoll'erio nekainuoja).Hahaha.Fail'ina.
Taip pat buvo violetiniai batai- tokie pat,tik,kad spalva kitokia.Jie kainavo 50 sc,o dabar 5 sd.Taip taip žinau,kad 10 sc yra 1 sd,bet jau geriau buvo nusipirkt už 50 sc,kadangi tiek galėjo laisvai užsidirbti per dieną,o 5 sd,jau nebegalima uždirbt.
Žodžiu sveikinu tuos,kurie nusipirko visa tai vakar ;]]]





Vika.
Ką manot apie tai?
Galėtu taip ir dažniau būt :Dd


10 komentarų:

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

kjūt;DD cool :DD

Elžbieta. rašė...

turiu už 6 sc : >

Eglė rašė...

Parduok prašau man. ;D

Viktorija. rašė...

Neeeee :D

Laura/lauruncikas14 rašė...

Galėtų LE supainiot! :DDD

Anonimiškas rašė...

Man tai jie negražūs.Net už 6 sc,nebūčiau pirkus... ;]

Akvilė (elle_akvilytiaa) rašė...

man tai visai nieko. Aišku, jei gražiai priderini. Tokie išskirtiniai.. Pirkau už 6! ;D

Anonimiškas rašė...

Woho, nusipirkau už 6 sc, nes taip ir maniau, kad bus klaida ;D Tie kurie spėjo nusipirkt laimės vaikai :DDD

Viktorija. rašė...

Ar gaila tų 6 sc? Jug gal kam nors panaudosi :DDD

Anonimiškas rašė...

Aš spėjau nusipirkt :P