2011 m. rugpjūčio 28 d., sekmadienis

SNP naujovė - 'panašiokliai' .

Sveiki,
pagaliau vėl matote manę rašančią, bet ne paprastos rašytojos, o administratorės, toks nuostabus jausmas, būti administratorė, taigi ačiū Monikai. Norėjau jums jau seniau parašyti, bet pagalvojau - nauja tema... Geriau palauks naujo SNP sezono su naujovėm.
Panašiokliai - keistas pavadinimas... Bet kas TAI?
Čia reiks atkartoti aprangą kurią jūs gausit nuo manęs. Ne stardollinę, nes būtų per vaikiškai lengvą, realybėje. Taigi iš karto sakau ką reiks jums daryti, nes nesuprasit ką viskas čia reiškia.
1 žingsnis . Komentaruose parašot savo el. paštą į jį gausite mano aprangą, ne iš interneto, o nuo manęs, aš apsirengsiu ir susifotografuosiu, kartais bus teminių aprangų, pvz - sportas, vakarėlis, mokykla ir t.t . Jūs neturėsit rengtis visiškai panašiai, jei neturit tokių rūbų, eksperementuokit, bandykit padaryti kažką panašaus. Kad būtų lengviau šiek tiek, nusifotografuosiu apsirengus aš, o po to nufotografuosiu rūbus. Kai jūs apsirengiat - atsiunčiat man nuotrauką savo aprangos, o aš kelsiu į SNP - vyks balsavimas. Čia nebus koks nors konkursas ar panašiai, šiaip 'dėl įdomumo' , nes nežinau kaip jums atsidėkočiau už dalyvavimą (juokiasi) .
Manau supratot ką čia suvėliau. Laukiu, laukiu jūsų el. paštų.

11 komentarų:

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Skype:D moni.xe.xe lauksiu:D

Laura/lauruncikas14 rašė...

O gali man ir į skype? ;DD Turi gi ;D

Aušrinė ♥ rašė...

Į avalta5@draugas.lt :))

Ivetulia_ / Iveta ;> rašė...

iveta223@gmail.com ;D

Tiesiog Berta ;] rašė...

bertajus@gmail.com

|| Brenda rašė...

stardollanketa@gmail.com

Akvilė (elle_akvilytiaa) rašė...

elle.akvilytiaa@gmail.com

Elžbieta. rašė...

ryt kelios jau gaus.:)

Dominika rašė...

dominika.tomasevic@gmail.com ^^

Anonimiškas rašė...

Elizabetau man tai į skaipuką prašyčiau :DDD

Rugilė :Dp* rašė...

rugile900@gmail.com