2011 m. rugpjūčio 17 d., trečiadienis

Naujasis projektas - Pradėk rengtis kitaip

Labas vakaras mielieji skaitytojai...
Štai ir atkeliauju pas jus su naujojo projekto paskutinėmis dalyvėmis. Bet kad paskutinės, tikrai nereiškia, kad jos yra prasčiausios. Anaiptol, man visi jų derinukai LAAABAAAI patinka, nežinau už kurias balsuoti...

Taigi, už kurį derinuką balsuojate jūs?


Štai praeitos kovos rezultatai:
Sveikinu Meilute_Lt , tu patenki į finalą ;)


Na o kadangi aš savo derinukus jau baigiau, ir vakar jūsų paklausiau, kuris derinukas jums labiausiai patiko, štai įdedu rezultatus tiems, kad nori žinoti :


Kaip matote, laimėjo 8-asis derinukas. Man jis tiesą pasakius ne taip ir patiko.. Nesakau, kad man jis nepatiko, bet jis nebuvo mano favoritas.. :D


Na ir manau pamenate, kai prieš projektui prasidedant uždaviau jums klausimą, kaip jūs pradedate derinti savo derinukus. Dauguma atsakė, kad jie juos pradeda derinti radus tinkamą suknelę/marškinėlius. Keli žmonės atsakė, kad pirma randa tinkamas kelnes/sijoną, vienas žmogutis pirmiausia randa tinkamą aksesuarą, o keturi žmonės turėjo savo nuomone. Pažiūrėkite:
Tai tiek apie tai ;)
xxx
Gintarė/Gwwen007

2 komentarai:

Elžbieta. rašė...

UŽ SANTUKĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄ

Anonimiškas rašė...

Sveikinu :)