2011 m. rugpjūčio 16 d., antradienis

Naujasis projektas - Pradėk rengtis kitaip

Labas vakaras :)
Šiandien pranešimui pasiruošiau jau kur kas anksčiau... Merginų derinukus, bei sekančių dalyvių galvos aksesuarus pasiruošiau jau prieš kelias valandas, bet štai kurdama savo derinukus užgaišau nemažai laiko, kadangi teko perkrauti kompiuterį, ir šiaip ištiko visokių bėdų..
Atsiprašau, kad šiek tiek vėluoju...

Taigi praeitos dvikovos rezultatai yra štai tokie:

Sveikinu Lauruncikas14 , tu patenki į finalą. :)
Keiterocin nenusimink, tikiu, kad šiame bloge bus dar daug, daug konkursų ;)

Na o štai sekantys trys derinukai:
Džiugu, kad merginos savo derinukus pristatė gan anksti, turėjau laiko viską sutvarkyti, juos peržiūrėti. Visų derinukai man patinka, bet turiu savo favoritę. :) Kas ji - nesakysiu, bet vos užbaigusi šį straipsnį tikrai prabalsuosiu ;)

Day 7


Štai ir priėjome paskutinę mano kuriamų derinukų dieną.. Man labai patiko kurti derinukus, nes jie buvo tikrai kitokie nuo tų, kuriuos kūriau seniau. Šie man tikrai labai patiko, ir manau šitaip derinukus kursiu dažniau. Na o kadangi tai paskutinė diena, aksesuaras buvo lengvai pritaikomas, sukūriau net tris derinukus.
Žinau, kad jie yra paprasti, bet man patinka.


Ką manote apie juos? Kuris patinka labiausiai? ;)



Ir žinoma sekančių trijų dalyvių aksesuarai yra čia:
Nr. 1 - Graziagne lankelis
Nr. 2 - Ladykizyte kepurė
Nr. 3 - Meilute_Lt lankelis

Laukiu nesulaukių jūsų derinukų, manau, kad jie bus žaismingi ;)
xxx
Gintarė/Gwwen007

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Tavo pirmas derinukas labai gražus.

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

už Evanedą :)

Anonimiškas rašė...

Gaila,kad iškritau...Na,laurunciko derinukas tikrai buvo labai gražus...

Anonimiškas rašė...

Bet kokį aksesuarą parinkai man :D

Anonimiškas rašė...

http://i53.tinypic.com/ea48jk.jpg Tikiuosi gerai ;D

Anonimiškas rašė...

P.S čia ladykizyte

Elžbieta. rašė...

visų labai gražūs derinukasi . (: