2011 m. rugpjūčio 10 d., trečiadienis

Hot Buys Derinys

Labas!
Pradėkime nuo atsiprašymo: Aš nuoširdžiai atsiprašau kad gan ilgokai nieko neparašiau. Aš esu Lietuvoje, o Lietuvoj kompiuterio neturiu. 
  Aš kaip daugelis merginų labai mėgstu Hot Buys. Norite tikėkite norite ne, aš neesu mačiusi nė vienos panelės kuri turi daugiau HB's už mane. Taip, esu mačiusi kurios turi panašiai kiek aš, bet ne daugiau. Nesigiriu, bet didžiuojuosi kad teik daug jų turiu. Visi mano Hot Buys yra penktame aukšte kairėje pusėje, aš net nežinau kaip man ten viska sutalpinti. Net ne visi drabužiai matosi.
Jeigu žinote kas turi daugiau už mane, man pasakykite! Manau kad daugelis mano kad aš esu pakvaišusi. :D
Gerai, gana apie mano Hot Buys.
Šiandien pamačiau kad išleista nauja Hot Buys Skraistė, ar šalikas jai jums į tai labiau panašu.
Sumaniau sukurti derinėlį.
Štai ir derinėlis:

Rašykite savo nuomonę!

10 komentarų:

Elžbieta. rašė...

nelabai derinukas.

BiškiGabrielė rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
BiškiGabrielė rašė...

Toks barbiškas

Dominika rašė...

hb negražus.

Laura/lauruncikas14 rašė...

Derinukas man nelabai.

Viktorija. rašė...

Nieko gero.

Anonimiškas rašė...

Nežinau ką tu norėjai parodyt šiuo derinių, bet tau nenusisekė jį padaryt.

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

sr,bet derinys man nlb. :D

^^ Aurilė♥!* rašė...

Kas čia per derinys???? Apsuličiai nevykės

Kamile999 rašė...

Per starplaza nėr kitokių drabužių kurię apsoliučiai tiko, tad reikėjo kažka pabandyti, O HB tai irgi nevykes, vasarą vos ne kailiniai, ne lengva.