2011 m. liepos 1 d., penktadienis

Sveiki,rašau greitai nes pas mane pradeda griausti. Visų rašytojų kurios nori likti prašau dar kartą sakau susikurti el.paštus, su vardu ir .snp,pvz- Monika.snp, ir darykitės tik ne GMAIL.COM

AČIŪ UŽ dėmesį,jungiu kompiuterį lauk.

9 komentarai:

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Arba nejungiu,nes nebegriaudžia :D:D

Anonimiškas rašė...

Pas mane negriaudžia :P O šviečia saulė ir kepina mane namie :DDD

Viktorija. rašė...

Evv- mane ir kepino,bet db nuo Monikos ateina tokie debesys ir toli griaudžia ;D

Anonimiškas rašė...

He he :D

Viktorija. rašė...

Pas mus taiip žiauru buvo:DD

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

pas mus dieną buvo juoda kaip naktį;D

Viktorija. rašė...

Pas mus tai viskas ok buvo,bet vakare ir audra ir perkūnija,škvalas,o dabar tai taip žiauru lauke,tokia drėgna ir karšta.. Fuuj:D

Viiktorija :* rašė...

Pas mus GRIAUDĖJO. :DD

Evelina rašė...

Pas mane lyja ir lyja ;//