2011 m. liepos 22 d., penktadienis

Laikas ir man grįžti :)

Sveiki.
Spėkit iš 3 sykių kas grįžo. Nesu šarlatanė,tad nežinau kokie jūsų spėjimai. Su jumis sveikinasi neįdomus žmogus kurio vardas yra Radvilė. Jei dar tokią pamenate... Na,bet kaip galima mane pamiršt? :D
Taigi grįžtu netikėtai. Monika nustebino su savo bilietu grįžti atgal,tad pamaniau- "Kodėl gi ne?"
Vardo tikrai nereikia kartoti. Esu vos tik 12-os metų,rašiau daugelyje blog'ų, vieni tikrai mane pakeitė ir tapau žymiai geresnė rašytoja,nei buvau. Gyvenime domiuosi viskuo,net  pačiu gyvenimu (kad ir kaip tai keistai skambėtų),be galo,be krašto domiuosi mada (tai mano ypatybė), mėgstu fotografiją, man viskas patiks,kad ir kas tai būtų jei tai susiję su menu,daile. 
Šiaip esu draugiška,kartais esu nesusitupėjus mergiotė, niekada nedarau taip,kad įtikčiau kitam žmogui,mėgstu būti originali ir tiek... 
Temomis kuriomis rašysiu...
Dar vis dėl to neturėjau laiko pagalvoti tam,bet neabejokit- rasiu ką parašyti.
Kas mane matė- tas,bet jei kas nematė pabūsiu slapuke (:

Atsiprašau už sausą prisistatymą,nesu iškalbi tokiuose dalykuose.

Iki kito karto.

Jūsų,Radvilė.

6 komentarai:

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

sėkmės eilinį kartą :D

Radvile rašė...

eilinį kartą ačiū :D

Eglė rašė...

Sveika sugrįžus

Eglė rašė...

Sveika sugrįžusi! :D

Radvile rašė...

ačiū,ačiū

Aušrinė ♥ rašė...

Sveikutė ;}