2011 m. liepos 22 d., penktadienis

Hey.


Sveiki. Nežinau ar atsimenat mane , nes aš buvau ilgam pasišalinus iš stardoll'o , bet ir vėl grįžau.
Taigi , mano vardas Silvija - tai jau aišku iš kortelės , mano sd - Silvuzis. Taigi , gyvenu Vilniuje , turiu begalė draugų. Na , šiaip neleidžiu gyvenimui praeiti su 0 ant kaktos. (Manau suprantate apie ką aš). Mane domina dizainas , ir šiaip esu Drabužių maniakė. Bet tai nereiškia kad esu fyfa.
Na muzika mane irgi domina , ankščiau dainavau , bet dabar mečiau dainavimą , dėl paprastos svajonės tapti dizainerę , nors veltui tai išsipildys. Labai myliu gyvūnus , turiu katiną , šunį ir žiurkėną. Na , nežinau ką dar pridurti. Tiesiog manau kad užteks tokio trumpo prisistatymo. Rašysiu apie viską , jeigu norite galite siūlyti temas , apie viską parašysiu. Na o nuotrauka , šiame kompiuteryje savo nuotraukų neturiu , įdėsiu ją vėliau.
Čiauw.


4 komentarai:

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Sėkmėsss

Anonimiškas rašė...

Thanks. ;D

Anonimiškas rašė...

Good luck ;DD

Eglė rašė...

Sėkmės. ;))