2011 m. liepos 29 d., penktadienis

Cigaretės prieš alchoholinius gėrimus.

Sveiki,
ilgai šiandien nerašysiu - noriu dar panaršyti ir eit ruoštis. Norėjau šiandien įkelti kelis derinukus, bet pagalvojau šita tema tiks labiau, nes juodraštyje - ji atrodo smagi. A, taip jeigu neprisimenat - šeštadieni būsiu pas drauge gimtadienyje, vėliau važiuoju su ja į sodybą, sekmadieni grįžtu, bet prie kompiuterio spėju nesėsiu, arba prisėsiu, kad patikrinti kas naujo. Taigi baigiu čia pliurpt, nes dar noriu galvą išplaut.
P.S - kurta istorija kuria čia pamatysit - netikra.
~ ~ ~
Skamba žadintuvas. Vėl į darbą, bet kaip nežmoniškai skauda galvą, o jau tas cigarečių kvapas. Mažiau baliavot reik.. Gerai, metas į dušą. O velnias. Juk turėjau sukurti temų šiandienos apklausai. Velnias, velnias, prakeikimas. Duše man atėjo idėja - rūkymas prieš alchoholinius gėrimus. Taip. Šauni idėja. Susiruošiu ir ant sparnų einu į darbą. Idėja visiems atrodo įdomi. Su Skaistė ir Diana išgėrusios daug kavos einam dirbti. Mano tikslas paklausinėti paauglių, bet ir kelių vyresnių žmonių. Taigi - Skaistė klausia vyresnių, parašo savo išvadą, Diana paauglių ir išvadą ir aš tą patį. po geros valandos susitinkam kavinėje. Garsiai skaitau darbus, pradėkim nuo mano :
Aš - Sveikutė. Noriu tavęs paklausti - kaip tu manai kas yra geriau rūkymas ar alchoholis? Pasakyk tik vieną.
Mergaitė - Laba. Aišku blogiau rūkymas. Nuo jo sunku atprast.
Aš - Labai ačiū.
Rašydama einu toliau sutinku du berniukus. Na šaunu paklausiu jų.
Aš - Sveiki, vaikinai. Turiu klausymą kas yra bent šiek tiek geriau - alchoholis ar rūkymas.
Pirmas - manau rūkymas yra geriau nuo tų gėrimų galima apsinuodyti, daryti nesąmones.
Antras - o aš manau, kad rūkymas - blogiau. Prie jo priprantama ir dar galima vėžį pasigauti.
Aš - dėkui.
Toks mano darbelis, toliau Skaistės, ji paklausė moters ir vyro.
Eidama dar šlapiom gatvėm, pamačiau neščią moterį. Pribėgau prie jos.
S - Laba diena. Noriu paklaust kaip Jūs manot kas yra blogiau - rūkymas ar alchoholis?
Moteris - manau... Rūkymas blogiau. Prie jo pripranti ir gali net mirt.
Padėkoju ir einu toliau. O štai rūkantis vyras. Šaunu.
S - Sveiki. Kaip manot rūkymas ar alchoholis yra blogiau?
Vyras - rūkymas geriau. Atsiprašau, aš skubu.
Na jo, pasigavau brolį šaunuolį...
Ir mūsų meniškos Dianos darbas.
Paauglių mieste daug kaip visada. Prieisiu prie vieno.
D - Laba. Turiu klausyma - už ką tu rūkymą ar įvairius alchoholinius gėrimus?
Vaikinas - aš už rūkymą. Nežianau dėl ko.
Mergina - rūkyt nemadinga. Gėriau jau gert, bet nedaug.
D - Didelis ačiū.
Taip turiu jau dvi nuomonės, reik pasigaut dar ką nors. O mergina.
D  - Labukas. Kaip manai gėriau rūkyt ar vartot alchoholį?
Panelė - Sveika.. Manau gėriau gert..
Na manau skaičiuot nereik - laimi įvairūs gėrimai.
O dabar sudėtos visų mūsų išvados į vieną. - Geriau jau nerūkyti, nuo cigarečių tampi priklausomas, o dar gali pasigauti kokį vėžį, tai iš viso bus 'smagu' . Jau gėriau išgert negu rūkyt, bet išgert nedaug, padauginsi - apsinuodysi, darysi ko nenori, o ryt - jausmas visiškai prastas . Iš vis gėriau nerūkyk, negerk, bet juk aš čia sienom kalbu, visi nori pabandyti, o per draugų šventes nenori pasirodyti kvailiu - geri su draugais, bet tu nepasirodys 'asilu' tu parodysi, kad tau brangi tavo sveikata, juk nenori būti 'pribaigtas' alchoholis.
AAAAAAAA, viskas bėgu reik dar į dušą. Myliu.:**

9 komentarai:

Tiesiog Berta ;] rašė...

Įdomu, man lb patiko :)

Viktorija. rašė...

Man taip pat labai patiko !!!

Dominika rašė...

įdomu :)

Aušrinė ♥ rašė...

Patiko :)

Elžbieta. rašė...

ačiux.:**

Anonimiškas rašė...

Man irgi labai patiko. Aš tai nežadu rūkyt... Nežinau, kai mokyklos seselė papasakojo kas gali nutikti tai net nebesinori :/

Elžbieta. rašė...

visi sako, kad to nedarys, bet...

Dominika rašė...

O man afigiena, man alergija dūmams :DDD

Elžbieta. rašė...

man panašiai.;D aš kostėju kokias 5 min.:D