2011 m. birželio 9 d., ketvirtadienis

Young Hollywood




Sveiki.
Neparašiau senokai..Buvau užimta.Ekskursijos ar tiesiog karštis..
***

Stardoll'e atsirado nauja LIMITUOTA parduotuvė "Young Hollywood".Jaunasis Holivudas.
Tai kaip LE ar Antidote.Dabar pažiūrėkim į rūbus.
Šiame paveiksliuke yra iš tiesų gražių rūbų.Pvz juoda su kryžiumi..Ryškios spalvos,įdomios formos..
Tik kainos - na nebūtu limituota.175 suknelė -na,kad LE tokių kainų nebėr....

Disko !
Čia rūbai man nelabai patiko..Kaip gaila bebūtų.Geriau tikrai atitiktu disko stiliu,na bet žinoma būtų gražūs.
Na iš čia man nėra favoritų.Čia kaip ir ankstesniame paveikslėlyje kainos didelės.

Va čia vyrauja klasika.Klasikinės spalvos- juoda ir balta.Čia man patiko viskas.Viskas gražu,priderinama.Paprasti rūbai.Na kelių suknelių kaina virš šimto,tačiau šortukai ir kt. yra įkandama.

Meilė,tiesa? Na čia aplinka šventiškesnė..Kelios suknelės patiko na, bet ir jos virš šimo sd :)


Šiaip parduotuvė graži.
Skubėkite pirkti nes visa tai LIMITUOTA!!!!

P.S Sorry, kad trumpai,nes nežinau ką rašyti...Nebesilieja mintys.
Vika - antuxxxssss

6 komentarai:

Donata rašė...

Matosi, kad mintys "nesilieja" :)

I e v a rašė...

Asmeniškai man, šitie rūbai nepatiko.

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Tikrai jau nesilieja,nes nežinau ką rašyt ;DD

Anonimiškas rašė...

Aha. Man tai labai patiko pirmas ir trečias aukštas (mm)

Vilija. (www.stardollinspiredbyyou.blogspot.com) rašė...

Vika Vika, palyginus senesnes tavo rašliavas dabar silpnokai, bet suprantama, vasara. :)

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Vilija- taip taip:D