2011 m. birželio 30 d., ketvirtadienis

Nežinau... Pasilikt ar ne.


Sveiki.
Ilgai galvojau vieną dalyką , ar tęsti darbą SNP ar ne. Galbūt šiandien paskutinį kartą (o gal ne) tariu Labas , Sveiki. Galbūt paskutinį kartą atsisveikinsiu... To tikrai nežinau. Minčių dabar trūksta ir šiaip aš atostogauju, mėgaujuosi vasara. Taigi , net nežinau, ar man Monika duos atostogas (apmąstymui) ar ne. Ar man galų gale išeiti ir gal sugrįžti vėliau , tikrai nežinau.

Skaitytojai , jūsų manymui man pasilikti ar ne ?

3 komentarai:

Elzytėė.♥ rašė...

pasilik. aš irgi dbr nerašau, nes nu rašau ir pt nesinori rašyt - trinu straipsnį. tegu susikaupia mintys.(:

Sandruxx rašė...

Manau tai priklauso ne nuo mūsų, o nuo tavęs pačios:) Jei visi nubalsuos teigiamai tai tu turėsi prievarta čia rašyti ir kuo toliau tuo dar labiau pradėsi nekesti šio blog'o....
Manau kėkvienas turim galvas ant pečių ir su jomis galvojam:0 Tai taip patariu ir tau daryti:P
P.S. sėkmės galvojant;) (Jei pasinaudosi mano patarimu:P)

Sandruxx rašė...

Elze tu taip ir neatsiuntei man nuorodos:)