2011 m. birželio 24 d., penktadienis

Nauja rašytoja

Labas! Esu nauja SNP rašytoja :)

Mano vardas Akvilė, gyvenu Utenoje. Man 14 metų, mokausi Utenos Rapolo Šaltenio pagrindinėje mokykloje būsiu 8-tokė. Stardoll žaidžiu gana senokai, bet buvau nustojusi žaisti ir stardoll'e nesilankiau beveik 2 metus! Tačiau draugė prišnekino, kad vėl pradėčiau žaisti stardoll, todėl dabar jos dėka esu čia :) Mano stardoll'o loginas akvilyte197.
Šis blogas apie stardoll kuriame aš rašau yra pirmasis, tad labai nepeikite manęs, tačiau rašiau kituose bloguose kuriuose rašiau ir manau visai neblogai man sekėsi. Na tai tiek apie mane šį kartą :)

Su meile, Akvilė :)

14 komentarų:

Agnytccc :3 rašė...

Fotkė :D Sekmytės: D

Elzytėė.♥ rašė...

sekmės.:)

Vika :) rašė...

Sekmės :}

Anonimiškas rašė...

Sėkmės :)

Anonimiškas rašė...

Sekmės! :)

Akvile rašė...

Ačiū :)

Eglė rašė...

Labas , kaip gyveni? ;DD

Akvile rašė...

Labas, normaliai ;DD

Eglė rašė...

Žinai kas aš? ;DD

Akvile rašė...

Ne ;D

Anonimiškas rašė...

Sėkmės

Akvile rašė...

Ačiū :)

Eglė rašė...

ziogas nieko neprimena? ;D

Akvile rašė...

Aij ...;DD