2011 m. birželio 30 d., ketvirtadienis

Miss sixty Summer collection


Sveiki dar kartą:)

Į stardoll'ą atėjo žinutė...Nauja Miss sixty kolekcija.Vasaros ! Realybėje dabar vasaros išpardavimai,o vat šhop'e tik atsiranda vasaros kolekcijos.
Mane ši kolekcija nustebino.Tikrai graži !
Pirmas aukštas:.
Pirmas aukštas man patiko.Spalvos visos labai gražios ir priderinamos.Labai patiko dešinėje pusėje esanti suknelė (ant modelio).Tokia vasariška.Žinoma kaina nėra maža,visgi 25 sd.Dar patiko švarkeliai...Bateliai taip pat gražūs.Žodžiu pirmas aukštas tikrai gražus.
Antras aukštas.Antras aukštas taip pat gražus.Stardoll'as nepamiršo Jumpsuit'ų,kurių tikrai mažai stardoll'e,tačiau spalva galėjo būti gražesnė..Paskutinė juoda suknelė,solidari ir graži.Manau ji atsiras daugumos spintose.Čia galima rasti ir vieną maudymuką.Vientisas,su iškirptėm.Visai gražus.
Apibendrinimas.
Abu aukštai tikrai gražūs,manau tikrai rasit bent vieną drabužėlį,kuris jums patiktu.Aš galėčiau ir visus du aukštus nusipirkt :D
Beje dėl kainų...Miss sixty kainos niekada nebuvo žemos,tad ir šioje kolekcijoje nėra mažos.Čia,kaip visada mažiausiai kainuoja bateliai,tačiau juos čia už 10 sd tikrai nenusipirksi.
Tik šioje kolekcijoje pasigedau rankinių...Gaila...
Jums ar patiko?:))
P.S Kai noriu rašyti,man išmeta senąjį rašymo stilių,o naujo nerodo..O jums taip yra?:S





3 komentarai:

Sandruxx rašė...

Visai nieko ta kolekcija:) Man patiko kitaip nei kitos;D
P.S. gražiai derinasi rūbai:) Man tai patinka;P

Anonimiškas rašė...

Aš irgi norėčiau nusipirkt abu aukštus, bet pinigų per mažai :D

Anonimiškas rašė...

JO, čia kad viską supirkt, tai reikia nemažai real pinigų sukišti ;DD