2011 m. birželio 29 d., trečiadienis

...

Tiesiog Austėja...

Ilgai galvojau ir nusprendžiau atiduoti anketą.
Noriu džiaugtis realiu gyvenimu.
Be to mane užvaldė simsomanija :)))

SNP liksiu, bet manau iki tada kol užbaigsiu "Išlikimą".
Iki to laiko rašysiu straipsnius ir rubrikas apie realų gyvenimą.
Žinau, jų čia ir taip daug...

Nežinau daugiau ką ir parašyti.
Ačiū visiems kurie mane palaikė ir skaitė, bei komentavo mano stripsnius apie Stardoll.
Daugiau jų neišvysite.


P.S. - Ar norėtumėte jog kaip "Išlikimo" prizą atiduočiau anketą?

14 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Kodėl visi metą stardoll'ą? :D P.S nežinau... Gal :D

Bri rašė...

Kaip greitai visi pradėjo mesti stardoll'ą.

Elzytėė.♥ rašė...

užduosiu tokį durną klausyma -kokia tavo anketa? nick'as.;D
aš SNP rašytojų kai kurių net vardų nežinau...:D

Anonimiškas rašė...

Nu jau Elze... :D

Anonimiškas rašė...

Kwick_LT

Gerda. :) rašė...

As sutinku , kad prizas butu anketa. :D Noreciau labai , bet nelaimesiu

Viktorija. rašė...

Austėja aš nebedalyvausiu.Ok? aš buvau Is_Viktorija

Elzytėė.♥ rašė...

Pas mane atmintis gera, bet vat kai daug rašytojų atmintinei koja lūžta.
Gaila į išlikimą neužsirašius, mielai dalyvaučiau.:D

Vakarė rašė...

Dalyvauciau...

Smiliuxxx rašė...

Stardoll'as atsibodo todėl ir meta.
Sėkmės gyvenime :)

Falling on the ground minds

Augustė rašė...

Dalyvauciau ir.

Eglė rašė...

Ir as dalyvauciau ;)

Elzytėė.♥ rašė...

iš kart norinčių atsirado.:D

Diema rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.