2011 m. birželio 30 d., ketvirtadienis

Ach.

Hey. Ką čia ir besakyti- tiesiog jaučiu,kad greitai viskas baigsis. Taip,SNP dings iš visų virtualaus gyvenimo. Bent jau aš manau. Kuo toliau tuo rašytojos išeina iš blog'o.. Gerai,kaip sau norit. Neverčiu jūsų likti čia ir taip esu per daug "įkalbama" administratorė. Na, bet nieko. Nuotaikos man visiškai nėra. Ypač dar kai vyksta tos vagystės. Ką gi pašalinau VISAS RAŠYTOJAS (išskyrus Viką). Kas norit likti blog'e- atsiųskite man savo el.paštus, BET KITUS. Susikurkite kur būtų jūsų vardas ir .snp. (pvz- monika.snp@***********.lt) Turi būti jūsų vardai. O kadangi blog'e yra tris Viktorijos (na dar žiūrint kurios liks susikurkite kokius kitokius email'us, bet tik ne su sd nick'ais.. Kiek norės likti matysiu,iš to spręsiu SNP ateitį.

Išvaizdos nekomentuosiu. Paprasta,nevarginanti akių. Kadangi neturiu fantazijos ir noro daryti kažką nuostabaus, ypač kai nėra noro rašyti,kai jūs net nesugebat parašyti savo nuomonės,tai atsiprašau. Žodžiu neturiu ką pasakyti. Nerašysiu TIEK KIEK REIKĖS. NEKOMENTUOSIT? OKEEEY,mano straipsnių neišvysit kaip ir dažniausiai manęs pačios. Kas iš rašytojų su manimi? Įspėju,nuotaika bloga, bet. Kaip jūs taip mes- nekomentuojat- nerašom. Ir man p* (atsiprašau už žodį),jei pamanysit ką nors. Nėra noro rašyti,kai nėra nuomonių.

Žodžiu- gal tai paskutinės dienos blog'ui,gal ne. Gal pagaliau mesiu stardoll'ą. Nežinau,nieko nežadu. Tiesiog mane slegia absurdiškas jausmas. Tikiuosi suprasite mane.

Lauksiu email'ų.

Gal netyčia dar ką nors įmesiu.
Monika.

21 komentaras:

Anonimiškas rašė...

Gaila, kad taip atsitiko... Gaila ne tik blog'o, bet ir rašytojų, tavęs... Ei, visi, pradedam komentuot, nes jau užkniso... Norit, kad liktu blog'as? Tai pradėkit komentuot...

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Ačiū,kad bent tu supranti.. Nes man pavyzdžiui dabar labai sunkus metas dėl visko. Dėl vagysčių,dėl visko. Aš lengvai pažeidžiama. O ypač,kai dabar man pikta dėl visko,galva plyšta.. Nors nusišauk.

Rugilė :Dp* rašė...

Pritariu Evv prasau komentuokit ( nors as nesu is tu komentuotuju ) bet as tikrai skaitau si bloga jis man patinka bet kartais neturiu savo nuomones atleiskit
Fonas labai grazus.

Gaa.* rašė...

Man irgi išvaizda labai patiko ; )

Elžbieta. rašė...

sekmės tom kurios rašys.: *
gražus fonas.

Vakarė rašė...

Koks fainas fonas, tos palmės. Ohh..

vygaile.snp rašė...

Monika, aš parašiau, kad noriu rašyti, bet parašiau į tokį paštą snprasytojos@gmail.com ar tinka?

Augustė rašė...

Na tikrai surantu tave kaip nieks nekomentuoja. Gerai pagalvojusi kam rašyti nei nieks nekomentuoja. Tikrai žmonės būkit malonūs pradėkit komentuoti. P.s. Vat fonas tai gražus.

Anonimiškas rašė...

Aš suprantu tave, nes žinau, kaip užknisa kai niekas nekomentuoja. Tačiau, kam rašytojoms siusti naujus emailus, kam naujus kurti, jeigu yra ir seni???

Vika :) rašė...

Na. Tikrai tos vagystės jau tikrai.. UŽKNISO , kas jiems pasidarė? Tai yra paprastas žaidimas. Žinoma tie vagiai , turbūt tingi sėdėti tuos metus , kad anketa turėtų daug starpoint'ų , ar pirkti superstar'ių , nes tai kaunuoja. Jiems patogiau pavogti anketas...

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

nagi žmonės meskit sd kaip ir aš;)

Anonimiškas rašė...

Kraujo sparnai- rimtai galvoju apie tai, tačiau ten tiek pinigų, laiko ir prisiminimų, nekaip negaliu pasiryžti ;D

Viktorija. rašė...

Jooo,geriau meskit :D

Gerda. :) rašė...

Nepasirysiu mesti , bet visos mes nebebus populiarus tai savaime nebezaisi. O veliau ir vel uzeis tokia manija , kad zais. Cia buna taip gi :DD

Gerda. :) rašė...

Beje man asmeniskai labai patinka blogo isvaizda, be nieko jis toks paprastas lengva skaityti , man labai faina.

R. rašė...

Blogo išvaizda man patiko, nevargina akių. O dėl stardoll'o - patarčiau mesti. Pastaruoju metu jame atsirado labai daug vagių.

Anonimiškas rašė...

Nežinau ar pritart jum. Aišku, gal būtu geriau mest, bet pagalvojus, jei mesim, tai ir šis blogg'as dings :(

Laura/lauruncikas14 rašė...

Aš asmeniškai labai mėgstu šitą blog'ą, man patiko,kad jis aktyvus ir t.t bet aš siūlau jo neuždaryti,o leisti pailsėti visoms rašytojoms,nes dabar toks metas,kai daug kas išvyksta,o gal nevisos turi nešiojamus kompus ir dėl to negali rašyti būdamos pvz kažkur toli nuo namų.Kitoms gal jau nusibosta rašyti.Dar kitoms išsenka mintys,idėjos. Dar yra laisvalaikis.. Gal dar tevai daug prie kompo buti ypač vasara neleidžia,manau,kad čia normalu visose šeimose. Linkiu Planethype sėkmės ir kantrybės. :) Niekada nepasiduok!!! :)))

Ievūks. rašė...

Man irgi būtų gaila, jeigu SNP užsidarytų. Tiesiog šis blogas tapo toks artimas ir mielas :). Ir dar sutinku su Laurute :)

Viktorija. rašė...

Ką nors su Monika galvosim... :) Aš ir nenoriu,kad jis mirtu...

www.snp4you.blogspot.com Monika :* rašė...

Kurtis kitus paštus,kad būtų saugiau. Be to ačiū u- nuomones :)