2011 m. gegužės 14 d., šeštadienis

Žinau,žinau.:)


Sveiki,
taigi pagaliau pasireiškiau SNP blog'e.. Buvau dingusi bent jau mano akimis ir ilgam ir visai neilgam laikui,čia jau spręs kiekvienas, bet kai manęs NĖRA BLOG'E čia tikrai BETVARKĖ. Iš tiesų darbas manau visiškai nevykęs ir nieko gero čia neišeina. Na, aišku mėnuo tik įpusėjo, bet.. Birželio 1 ne už kalnų ir gegužės 31 aš jau būsiu priėmusi nuosprendį,ką daryti su blog'u. Na, bet dabar ne apie tai.

Šiandien aš nieko nerašysiu,kadangi pas mane greit atvažiuos svečių (yra taip,- sako,kad pas mane važiuoja, o iš tiesų prie kompo. Žiauru,ane? :D ) . Na, o rytoj planuoju keisti SNP, nes pirmadienį nebus kada (o dabar keisiu pagal paskirtą datą).. Kitas keitimas jei viskas bus kaip sakant- OK bus birželio 1 dieną.. Na dar laiko yra. :)

O dabar einu galvoti kol yra laiko naujo fono..
Kad jis būtų toks kaip sakant- nerealus.

Monika.

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Monika, tik nertink blog'o, nes gausi mušt :P

Anonimiškas rašė...

trink, vistiek stardollas po mazu visiem atsibosta..

Anonimiškas rašė...

Anonimiškas - juk galima ir ne apie sd rašyt :P

cyplionok rašė...

SNP mano lankomiausis puslapis :DDD

Eglė rašė...

Mano taip pat. ;D