2011 m. gegužės 19 d., ketvirtadienis

Trys nuotraukos- taip atrodys Beach Villa!

Trečią kartą jau nesisveikinsiu, ir iš karto eisiu prie temos kuri yra manau įdomi ir aktuali šiuo metu! Manau visi kuo puikiausiai prisimenate tą Beach Villa'ą, tiesa? Manau visiems įdomu kaip ji atrodys ir kokia ji bus, kas pasikeis ir kas liks ir t.t. Todėl ačiū Ugnei kuri man atsiuntė nuotraukas ir ant kurių jau yra SNP URL. Norit nuotraukų? Imkite su URL. :D O šiaip po jomis rasite mano trumpą komentarą, bet pradžiai pačios nuotraukos kurios yra visai neblogos..


Manau, kad ši Beach Villa visai panaši į dabartinį stardoll'ą, tik tos "lentelės iššoks" kitokiu būdu ir viskas bus truputį kitokiame įvaizdyje ir sudėtyje, nors dauguma dalykų sprendžiant pagal nuotraukas bus tas pats.. Na, aš manau,kad kol nauja tai dažniausiai tik mažai daliai gali patikti,o kitiems žinoma,kad ne, bet vistiek teks priprasti arba atsisakyti stardoll. Tad tokia mano nuomonė, o ką manote jūs?
Komentuokite, nemiegokite.
Monika.

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Kažką panašaus įsivaizdavau. Šiaip manau, visai nieko toks bus.

Sandruxx rašė...

Taip tikrai visai nieko:)

Anonimiškas rašė...

Man patinka, labai noriu ir laukiu :)