2011 m. gegužės 31 d., antradienis

Spuogai ir inkštirai, kartais nervina...


Kadangi šios savaitės top 10 muzikos nėra, parašysiu Jums apie spuogus ir inkštirus. Pasistengsiu nurodyt priemones kurios man tikrai padeda naikinti spuogus ir inkštirus, gal ir Jums padės? Na gerai, nebekalbėsiu daugiau ir pradėsiu rašyti. 



Taigi, manau daugelis yra susidure su šia problema. Pirmiausia galiu pasakyt tai, kad kai kurioms mergaitėms jie būna jau senai, o kitoms tik nuo brendimo (10 - 14m.). Spuogai, inkštirai dažniausiai išsikelia tose vietose kur daugiausiai (mano manymu) prakaituojama. Pavyzdžiui man ant kaktos ir pečių - nugaros. Bet galiu pasakyt, kad daugumai merginų spuogai ir inkštirai išsikelia ant kaktos. Kodėl? O gi todėl, kad oda išskiria riebaus skysčio, kuris ir didina jau esančius mažus spuogelius. Nežinau ar tai teisybė, bet man taip sakė daktarė. Dažnai spuogai būna pūlingi - dideli, viršūnės geltonos, aplink raudoną, o kartais būna maži spuogeliai, kurie dar tik pradedantys pūliuoti. Inkštirai visiškai kitaip atrodo - maži, juodos viršūnės. Įdomu iš kur aš žinau? Nes man pačiai yra nemažai spuogų. Man ant kaktos nesikelia labai dideli, bet ant pečių tai tokie pūlingi būną, kad  kartais net šlykštu žiūrėt. Kartais spuogai išsikelia kai būna neprižiūrima veido oda (mano prižiūrima :D). O kaip ją prižiūrėti? Tiesiog jei Jums dar nėra spuogų, tai pradėkit rūpintys, griže iš mokyklos nusiprauskite veidą, tai tikrai atgaivins odą po ilgos mokyklinės dienos. 

Ko negalima daryti, kad jų neatsirastu daugiau? 

Spuogų negalima spausti. Taip, turbūt kas turi spuogu juos spaudo (aš tarp jų). Man labai negražu kai ant mano kaktos būna koks  didesnis spuogas ir dar pūlingas. Man tada mama nieko nesako jei išspaudžiu, bet jai jau visus spaudinėju.... Žodžiu negalima jų spaust. O jai išspaudi tai iš kart nuvalyk su adikalonu ar prausikliu. 

Kaip juos gydyti? 

Štai čia įdomiausia dalis. Dažnai suaugusieji didesnius spuogus gydo lazeriais, taip lazeriais. Tai man rodos nėra skausminga, bet labai brangu, nemanau, kad kas nors darytus. O jei norim juos išgydyti paprastesniu būdų, tai tereikia nusipirkt gerų veido prausiklių. Jie bus brangūs, bet už tai gerai gydo spuogus. Štai mnao pasiūlymas ką reiktu įsigyti norint tai išgydyti.


Tai Oriflame produktas kuris labai gerai gydo spuogus. Vos po kelių dienų naudojimo jų nebebūna! Teisingiau būna mažiau. Manau, kad kažką panašaus galime rasti ir parduotuvėse, bet patarčiau pažiūrėt Oriflame žurnale. Na dar galime įsigyti ir kitų gydančiu priemonių, bet ši man bent padėjo geriausiai. 

Tai tiek apie spuogus ir inkštirus.
Kaip gera vėl Jums rašyti.
Tikiuosi padėjau, nes labai stengiausi :).

Straipsnis: mano.
Nuotraukos: interneto. 

12 komentarų:

Kristina rašė...

Nereikia čia jokių brangių veido priežiūros priemonių, užtenka 1 procento salicilo rūgšties tirpalo, su vatos tamponėliu nuvalykit kur spuoguota ir darykit taip kas vakarą, po pirmo karto oda pasidaro lygesnė, o po savaitės bus nuostabi. :))

Domūtė *. ♥ rašė...

čia šio katalogo numeryje tas ?

Anonimiškas rašė...

man kaip tik daktare sake negalima su vandeniu plauti, o reikia su spec skysciais. man dar labai padeda kosmetologe. ji turi daug naturaliu priemoniu kurios LAAABAI padeda.

Unknown rašė...

Lazeriai irgi labai padeda, tai maloni procedura. as kai einu pas kosmetologe sumogu 70 LT uz visa isvalyma, masaga veido, kauke ir lazerio procedura. manau tai nera brangu jai nori atrodyti grazi :)

Anonimiškas rašė...

Man 13ir niekada neturėjau jokių spuogų!
Tikuosiu jų ir nebus

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Anonimiškas- tau gal nėra prasidėjes brendimo laikotarpis? Kai atsiras "hm,hm" ir atsiras arba jų nebus...Man ant kaktos spuogiukų daug,o man taip patinka juos draskyt per pamoką...Tiesiog nepastebiu..Gerai kad grifką turiu :D
O šiaip nieko nenaudojų,nes man dabar niekas nepadeda..Nes jei su kaukėm,prausikliais valausi..Kitą dieną žiūriu - dar vienas...

Sandruxx rašė...

http://www.google.lt/imgres?imgurl=http://www.svarosprekes.lt/product_images/a/belle_jardin_naktinis_kremas__07046.jpg&imgrefurl=http://www.svarosprekes.lt/products.php%3Fproduct%3DKremas-naktinis-%25E2%2580%259EBelle-Jardin-Stop%25E2%2580%259C-nuo-spuog%25C5%25B3%252C-75-ml----&usg=__rsT7oZg6VkGNjg-EpQ1arbgLnLM=&h=400&w=400&sz=27&hl=lt&start=0&zoom=1&tbnid=BfLrbzBKvdZiAM:&tbnh=143&tbnw=147&ei=ng3mTa7-O4Gf-wbnoajmDg&prev=/search%3Fq%3DBelle%2Bjardin%26hl%3Dlt%26biw%3D1276%26bih%3D723%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1&iact=rc&dur=390&page=1&ndsp=28&ved=1t:429,r:21,s:0&tx=95&ty=96
Štai pažiūrėkit su kokia priemonę aš gydausi:) Bet jau padeda daug kas sako, kad labai veiksminga priemonė... Jū yra daug dieninių, naktinių, prausiklių, šveitiklių ir t.t. Pabandykit tikrai nenusivilsit:) Beje jie yra nebrangūs tik 2 lt su centais:)

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

pasakykit kaip man panaikint pirmiau vėjaraupius:D !!!

Anonimiškas rašė...

Prasidėjas

Domūtė *. ♥ rašė...

Tas oriflame PURE SKIN, iš šio katalogo šio numerio ?

Melody rašė...

Mane tikrai labai nervina spuogai ant veido. Prižiūriu odą, bet vis vien... Girdėjau gydymas lazeriu yra veiksmingas. Gal kas gydėtės lazeriu ir galite plačiau papasakoti apie tai?

Internet Guru rašė...

Taip pat gali būti aktualu pasiskaityti apie ūselių šalinimą lazeriu