2011 m. gegužės 7 d., šeštadienis

Persigalvojau. :D

Labas rytas tiems kurie nieko nematė ir tiems kurie matė,
visgi aš dėl blog'o Ate ate persigalvojau. Viena rašytoja kuri vakar išėjo kažkaip mane savo kai kuriomis žinutėmis net nemėgindama perkalbėti perkalbėjo.. Nežinau, aš ir pati gal prieš dešimt minučių pagalvojau,kad man jau pradeda trūkti šio blog'o,todėl pirmasis SNP pasišalinimas nepavyko :D

O jei rimtai.. 
Ta netikro išėjimo ir po vienos valandos grįžimo proga ( :DD) norėčiau pakeisti blog'ą, nes spėju šis fonas jums pabodo? Na, šis fonas kurį pakeisčiau būtų iki gegužės 16, kadangi vienai SNP rašytojai daviau darbo su fonu (Gabija,nepamiršai??) iki gegužės 16. Tad?

Mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooonika.

24 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Va čia ta Monika kurią aš pažįstu :DD Taip ir toliau :) po biškį susirinksi geras rašytojas,dar geresnes nei kurios išėjo :D

Anonimiškas rašė...

Jap Radve :D Čia ta Monika Gerai, kad palikai blogg'erį :)

Anonimiškas rašė...

:p

Eglė rašė...

Norėčiau rašyti šiame blog'e.. ;D

Anonimiškas rašė...

ne per dažnai tu tą išvaizdą keiti? Kiti blog'ai (kad ir snt) keisdavo ją kas mėnesį ar net rečiau, o tu kas savaitę keiti ir dar klausi "ar nepabodo?"

Anonimiškas rašė...

Anonimiškas - man pavyzdžiui patinka kai dažniau keičia, atsibosta vien ta pati. :P Manau taip ir kitiems (kai kuriems).

Anonimiškas rašė...

O dieve dieve. Čia tau ne SNT. :)
Btw, kitas keitimas bus kai Gabija padarys tai ką prašiau, ir tada bus apie 2-3 savaitės tas pats fonas. :)

Viiktorija :* rašė...

Jėėėė!!!
I love SNP and MONIKĄ!!!

Blemba,vos neapsiverkiau kai uždarei!

Anonimiškas rašė...

:D:DD

Anonimiškas rašė...

Pink :D

Viiktorija :* rašė...

Em,o kada įkelsi TMBOC rezultatus??? :DD

Anonimiškas rašė...

Gerai, kad neištryniai :) Beje, fonas gražus.

Viiktorija :* rašė...

Girlicious fonas.:DDDD

Nida rašė...

Oo, net persigandau, nors nieko nemačiau :) Labai gražu, man patiko!

Eglė rašė...

Blem o_0 Jei būtum uždarius

Anonimiškas rašė...

Ir ką tu man padarytum? ;D ogi nieko :D

Viiktorija :* rašė...

Agį,neatsakei - kada bus rezultatai TMBOC? :DDD

Anonimiškas rašė...

Nu balsų neturiu NU.

Elzytėė.♥ rašė...

smagu, kad lieka.:) gražus toks, pavasariškas fonas.:)

Anonimiškas rašė...

Mhm. Ačiū.

Sandruxx rašė...

Gražus naujas fonas:) I ♥ PINK

cyplionok rašė...

O tu norejai blogg'a uzdaryt? :DDD
net nepastebejau :DDD

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

tiksliau jį ištrint :D

Anonimiškas rašė...

Sveikute,labai prasyciau, kad man padetum, noriu pakeisti blog'o fona i savo pasirinkta paveiksliuka ir niekaip man neina :(