2011 m. gegužės 8 d., sekmadienis

Nemokami Monte Carlo daiktai



Labas vakaras,

Kaip matau, šiandien labai aktyvi diena, tad pasistengsiu neatsilikti. Pamaniau, kad bus verta jums parašyti, kaip gauti plakatą ir suknelę nemokamai. Štai nuotrauka:



Labiausiai man patiko suknelė. Ir spalva, ir forma man labai patinka. Manau, šią suknelę pasidaryti apsimoka, tik ne visur ją tiks apsirengti. O plakatas man atrodo išvis ne į temą. Jei jo nebūtų, manau, nieko neprarastumėm. Taigi, kaip juos gaut:

Eikite į: dontfilter.us/
Į laukelį vietoj google.lt(toks pilkas) suveskite: http://www.stardoll.com/en/montecarlo/party.php
Paspauskite go, prisijunkite prie stardoll'o ir išeikite iš proxy. Tik tiek jums reikia padaryti. Dabar prisijungę prie stardoll'o rasite šią suknelę ir plakatą.

Taigi tiek :) Manau, labai geras pasiūlymas, tuo labiau nemokamas.


J.C.MILY

10 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Man ši suknelė visai nieko, gal ir atsiras vietos jai spintoje :)

Nida rašė...

Oo! Liuks, bet nežinau ar darysiuos :DD Bet dėkui

Sandruxx rašė...

Mačiau šitą jau senai:) Ir pasidarius:) Bet nieko ačiū:)

Anonimiškas rašė...

Šiaip manau, apsimoka ją pasidaryti :)

cyplionok rašė...

Visai tokia nebloga :DD

Anonimiškas rašė...

Nebloga nebloga :D

Viiktorija :* rašė...

Visai graži

agne8a rašė...

Gal ir psimoka bet galima prisigauti baisių virusų kartą man taip buvo tai dabar nebenoriu žiūrėti į tuos psl.Patariu ir jums nerizikuoti nes net jei su didžiausiomis apsaugos programomis eisite per kompą vis tiek pasigausit virusą.

Viiktorija :* rašė...

Aš neimsiu jos,nes man ji paprasta tokia.

Viiktorija :* rašė...

Nu nėra tokia graži turėjau omenį.