2011 m. gegužės 19 d., ketvirtadienis

Nauja Rašytoja

Sveiki

Esu naujoji šio šaunaus blogo rašytoja . ; )
Ir truputį apie mane:
Mano vardas Monika , esu iš Klaipėdos . Lankau Simono Dacho pagrindinę mokyklą 7a klasę , taigi man 13 metų . Mano geriausia kūrybinė dalis , tai kūryba eilėraščių . Mano pomėgiai skaityti knygas ir klausytis muzikos . Dabar skaitau knygą "Lestatas"
, o labiausiai klausau Eric Saade dainų . Ar jis ne tikras gražuoliukas , a? ; )
Ką veiksiu šiame bloge ? Mėgstu konkursus , taigi jų bus gana daug , kiek turėsiu laiko , o jei ir pavyks tai ir informaciją apie Stardoll rašysiu . Tai tiek .



Ps. siunčiu dainų ir nuotrauką Eric Saade

15 komentarų:

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Solveiga???????????
Omg :O Tu čia? Ou šeeet,kokie prisiminimai iš čhatų :DD

Solve1ga rašė...

Vika???????
Teeeep, aš čia! :** žinaaaaau, noriu vėl tokių čeetų :DD

Viiktorija :* rašė...

Prisistatymas sužavėjo. :)

Anonimiškas rašė...

Atrodai, kad būsi gera rašytoja :}}

cyplionok rašė...

Sekmės :)

Anonimiškas rašė...

Sėkmės rašant :)

Anonimiškas rašė...

Sveika atvykus :}

Unknown rašė...

Dėkui ;]

Eglė rašė...

Sveika atvykus. O aš tai nekenčiu to dainininko. Gal ir gražus, bet daina man visai nevykus.

Unknown rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Nida rašė...

Ech, Eric Saade tikrai gražuolis. :DD O man daina patiko... :)

~.Airidex.~ rašė...

Umh, man jo daina tuščia.

cyplionok rašė...

Eric Saade...o m g jis tobulas :DDD

Anonimiškas rašė...

jis beveik tobulas

Unknown rašė...

KamiliOte > paklausyk kitų jo dainų
Egle > kaip ir sakiau kamilIotei , pasiklausyk kitų dainų