2011 m. gegužės 15 d., sekmadienis

National Cover Girl


Taigi manau, kiekvienas čia žino National CoverGirl. Nusprendžiau šiandien pakomentuoti mūsų šalies laimėtoją karolina446. Galiu būti labai kritiška, tad, Karolina, jei tu skaitai šitą pranešimą, atleisk, bet manau, kad kritika tau tik padės tobulėti. :)
LĖLĖS VEIDAS
Vaje... tikrai esu mačiusi gražesnių medollių. Visų pirma, kas labiausiai kliūna, tai akys. Jos nei išraiškingos, išskirtinės, nei ką, kad galėtų pakerėti mus. Man netgi atrodo, kad dėl jų mergina žiūrisi labai piktai. O dar tas apgamas prie lūpų.
Taip pat, kas čia blogai, yra auskarai. Aš tik rašydama aną sakinį juos pastebėjau, tad, manau, kad jai reikėjo pasirinkti matomesnius auskarus, tik aišku, ne ryškius.
Makiažas gal ir neblogas, bet per tuštokas. Galėjai plaukus pakelt arba pakeist, kad matytųsi akių šešėliai, nes kitaip, tai, pernelyg tuštokai. Dar, mano nuomone, trūksta daugiau papuošaliukų, na, gal kokio vėrinio, tik apkrauti nereikia.
6/10
LĖLĖS APRANGANesu tikra dėl šios aprangos... iš vienos pusės žiūrint norisi mažiau puošnumo, o iš kitos pusės - labai jau trūksta elegantiškumo. Manau, čia netiko švarkelis prie suknelės ARBA suknelė prie švarkelio, nes šiek tiek gadina vaizdą.
Taip pat pabodo jau šita tašė, norėtųsi kažko įmantresnio ir elegantiškesnio.
Kelnės patiko, aukštakulniai bei vėrinys taip pat. Dėl pirštinių nesu tikra, nuėmus jas irgi gražiai atrodo, bet su jomis irgi ne ką prasčiau. :)
Vertinu 8/10

Bendras įvertinimas: 7/10
Išvada: mano nuomone, mergina nebuvo verta NCG titulo, yra ŽYMIAI gražesnių už ją.

6 komentarai:

Viiktorija :* rašė...

Pritariu tavo nuomonei,Solveiga. :)

Anonimiškas rašė...

Aš irgi. Man ji pasirodė nelabai, kažkaip nesuderinta :)

Solve1ga rašė...

Malonu, kad pritariate. :)

cyplionok rašė...

Pritariu :)

Solve1ga rašė...

Malonu. :)

Miglūūūt ;@@~* rašė...

Kas prašo, kad balsuotų tas ir laimi. :D tie kas turi ką veikt net nesistengia laimėti.