2011 m. gegužės 7 d., šeštadienis

Kas aš?


Nei viena(-s) iš SNP skaitytojų nežino kas aš. Jūsų užduotis: atspėti ir gauti prizą. Koks bus prizas? Sužinosite kai atspėsite. Kaip atspėti? Komentaruose užduokite man po vieną klausimą apie mane. Klausimai turi jums tik padėti atspėti, o ne iškart suprasti kas aš. Neklauskite mano vardo, nick`o, nes neatsakysiu. Užduotį šiek tiek pasunkinsiu. Vienas žmogus gali paklausti manęs tik keturių klausimų. Penktas bus spėjimas. Kai klausimų užduosite pakankamai aš juos sukelsiu su mano atsakymais į kitą straipsnį. Tada vėl galėsite klausti kito klausimo kol viršysit jų limitą. Jei uždavėte vos kelis klausimus ir manote, kad jau žinote kas aš galite bandyti atspėti. Perspėju, jei jūsų spėjimas neteisingas - iškrentate iš žaidimo. Sėkmės!


11 komentarų:

Irma rašė...

Kiek tau metų?:D

Lelytea ;DDDDD rašė...

Vardo pirmoji raidė?>

Zujkis♥ rašė...

Monika? ;DD

Anonimiškas rašė...

Kwick_lt.
Esi ankščiau čia rašiusi?

Anonimiškas rašė...

Aš tai žinau kas tu :D Tu anonimas :DD:D:D:D:D

Viiktorija :* rašė...

:DD

Sandruxx rašė...

Dvi pirmosios vardo raidės:P

Laura rašė...

Kiek iš viso raidžių tavo nicke ir varde ? :DDD

Eglė rašė...

Ar esi , kada čia rašęs arba snt?

Anonimiškas rašė...

tu vaikinas ar mergina? ;DDD

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

blemba,bent i klausimus atsakytu...