2011 m. gegužės 8 d., sekmadienis

Ir kuo gi mus apdovanoja, jei mes esame "grietinėlė"?




Labutis!


Šiandien sumaniau parašyti apie visiems žinomą "Stardoll Royalty" klubą. Nors ir vieni sako, kad jei būtų galimybė- iškart iš ten išeitų, manau, vis tiek kažkur širdelėje jie džiaugiasi, kad yra ten. Argi nemalonu gauti pakvietimą, būti "išskirtiniu"?.. Tačiau, manau, kad tie vaikai kurie dar negavo pakvietimo- norėtų sužinoti kas ten vyksta. Ir išvis, kuo gi mus apdovanoja, jei esame "grietinėlė"? Kadangi aš esu pakviesta ten, galiu jums viską ir aprodyti... :)

Šis klubas iš pirmo žvilgsnio atrodo labai puošniai, įdomiai ir kitaip. Kadangi paprastas vaikas tokios klubo prezentacijos negali padaryti, tai kelia mums įspūdį. Pažiūrėkite pačios, kas dar nematė, ar truputį primiršo:

Na taip, tie puošnūs rėmeliai, deimantukai ir pilis, vis dėl to traukia ir pažadina smalsumą. O kas gi ten viduj yra??? :)

O ten- paprastų paprasčiausias klubas! Pilna diskusijų, žaidimų (ką manai apie esančią aukščiau tavęs, 10/10, pasakyk kokį komplimentą aukščiau esančiai merginai ir t.t.). Taigi, nieko ten tokio ir ypatingo. Mergaitės kuria scenerius, rašo į guestbook'ą, aktyviai dalyvauja temose. Tačiau čia ir smagumas- aktyvu! Kai sukuri temą- ji iškart prisipildo nuomonių ir kitokių žinučių. Tad manau, kad čia smagu! Beje, šios merginos yra labai draugiškos ir jei paprašysi kada pabalsuoti už tave, draugiškai padės :)





Bet vis dėl to, "Stardoll Royalty" klubo nariai gauna šiek tiek privilegijų. Kaip supratau, tai tik mums buvo PPQ išpardavimas, mes gauname keletą dovanų (kaip suknelė, auskarai, mėlynas medis)... Na, o tikriausiai pati didžiausia dovana- deimantukas, kuris matosi visiems. Taip būni išskirtinis, bei visų matomas žmogus, tiesa?

Ačiū, kas skaitė! :)
Norėčiau paklausti:

Klubo narių- AR DŽIAUGIATĖS ŠIA PRIVILEGIJA?

Tų, kurie dar negavo pakvietimo- AR NORITE PRISIJUNGTI?

Ačiū :))

Aušrinė, arba, Svile2

21 komentaras:

Eglė rašė...

like. AŠ tai nesenai esu sd grietinėlė. Bet neturiu jokių grietinėlės daiktų. Kaip juos gauti?

Eglė rašė...

Dar nesu, bet labai norėčiau tapti ta strdoll "grietinėle". Gal kaip nors galima pakviesti kitus narius? Jeigu taip, tai gal galite kasnors mane pakviesti? Būčiau dėkinga. ;D :)

Sandruxx rašė...

Ir aš norėčiau bbūti pakviesta;DD

Eglė rašė...

negalima manau. Reik daug kartų užsisakyt ss kaip žinau ir tada tampi.

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Reikia metus būti superstar berods ;D

Anonimiškas rašė...

Straipsnis geras,man patiko. Na, o aš esu ta "grietinėlė" bet nieko ypatingo čia nematau. Jaučiuosi kaip paprasta žaidėja,tik kiek pasiilgau tos geltonos superstar spalvos :D

Goda rašė...

Mielai tapčiau stardoll''grietinėle'',bet metams ss sakytis....

Anonimiškas rašė...

Aš pati esu iš "Stardoll royality" klubo, bet tai tas pats kaip paprasta ss, tik priklausai "Stardoll royality" klubui ir kartais gauni nemokamų suknelių.

Eglė rašė...

Nereikai iš kart metams sakytis. Galima ir žaist kelis kžmetus ir kartais užsisakyt. Svarbus, kad kiek kartų esi užsisakius visą laiką sudėjus kiek buvau ss išeitų 365 dienos

Anonimiškas rašė...

Aš ir priklausau tai "grietinėlei" bet nematau nieko čia ypatingo,o jei norit tapti šio klubo nariais reikia būti ilgiau nei mėnesį ss :)

Anonimiškas rašė...

Kad ten papulti, reikia būti labai aktyviai, na nors ir kiekvieną dieną prisijungti prrie stardol'o, dažnai sakytis SS, visur aktyviai dalyvauti. Taip sakant netūnoti savo suite.

cyplionok rašė...

Aš tipo irgi ten priklausau, bet dabar nesu ss, bet kai tampu tai su deimantu bunu :DD

Anonimiškas rašė...

Aš norėčiau būti ta "Grietinėle". Tad stengiausi kuo dažniau būti SS, bet dabar tai nebe ... :D

Eglė rašė...

Pas mane tik 2 draugės žaidžia sd. Tai jos ir šiaip užsisako ss, o vieną kart kai buvo valentine pass per error užsisakė 4 kartus ir tapo grietinėle. Aš joms pavydėjau :D

cyplionok rašė...

Mano draugei tas pats buvo :DDD

Viiktorija :* rašė...

Aš tj norėčiau priklausyt tai ``grietinėlei``...

11katytexxl11{Eliza} rašė...

As irgi tapau nes per valentine pass 4 kart uzsisakiau, per klaida aisku :D Bet dabar dziaugiuosi :)))

agne8a rašė...

Kaip visoms fainai kurios yra aš tikrai labai daug esu užsisakiusi ss net jau nebesuskaičiuoju bet vis vien netampu ;(

Anonimiškas rašė...

man tj labai nedaug truksta

Viiktorija :* rašė...

Anonime - tai gerai,kad tau mažai trūksta. :DDDD

Norinti tapti grietinele rašė...

LABAI NORIU JA TAPTI bet jau tiek ss sakytis... Gi uz tuos 5 lt. geriau kokio maisto ar siaip suvenyra nusipirkt