2011 m. gegužės 8 d., sekmadienis

Ar tikrai jos tokios kokių norėtume?




Sveiki. Kaip nuotaikos? Man neblogos. Prisižiūrėjau robinzonų. (Visai nieko jau kelintą laidą žiūriu) Šiandien vėl rašau straipsnį kurio tikslas PADISKUTUOTI ir rašyti tai kas man patinka. Ilgai galvojau temą. Norėjau, kad būtų kažkas susijusio su stradoll'u. Juk blogui to akivaizdžiai trūksta.


Ar stardoll.com garsenybių lėlės tikrai tokios kokių norėtume?

Todėl, kad kai kuriems patiko, kad išsakau savo nuomonę ją ir išsakysiu .

Na švelniai tariant..jos primena kažkokias išsigimėles. Dažnai
garsenybės, net nepanašios į save (kalbant apie lėles) .
Ten dažnai padarytos labai aštrios detalės, bei negražūs drabužiai.
Atsitiktinumo dėka išrinkau vieną lėlę
ir suradau jos tikrą foto.

(Ana Claudia Talancon)
Nežinau kaip jums, bet man toli gražu jos visai nepanašios. Žinoma galima rasti šiokių tokių panašumų, bet jei man parodytų lėlę tikrai nepasakyčiau, kad tai štai šis žmogus. Bet vis dėl to kaip suprantu adminų tikslas yra suteikti mums galimybę aprenkti žvaigždę taip kaip norime. Na jiems reiktų pasistengti.

Antras pavyzdys.
(Lake Bell)


Dar viena atsitiktinumo dėka išrinkta garsenybė. Taip , panaši veido forma bei šypsena. Bet ji čia tokia bobiška. O nuotraukoje mergina atrodo žymiai jaunes ir patrauklesnė. Rūbais irgi buvau pasibaisėjusi. Nori aprenkti, bet nėra kaip . Hm, kvailai skamba. Neradau nei vieno rūbo kuris man patiktų.
Be to man labai nepatinka, kad kai rengi lėlę negali sluoksniuoti rūbų taip kaip tau patinka.

Stardoll'e yra rengiami konkursai. Juose, kažkokia specialia tema turi aprenkti lėlę. Galbūt tapsi viena iš 105 milijonų laimingų kuri laimėjo. O juk visai nesunku.
Na manęs nesuviliojo.
Galima sakyti taip, kad stardoll'as ir atsirado iš šitų lėlyčių. Paskui tapo tokia svetaine kuri pradėjo klestėti ir toliau tobulėja. Ar bent viena norėtų žaisti kasdien su žaidimais aprenk įžymybę ir mokėk superstar 10.26lt ? Aš be abejo nežaisčiau. Bet dabar jau yra 105 milijonai kurie moka pinigėlius, kad galėtų pabūti super žvaigždėmis. Tarp jų ir aš. Įtrauktą į tą sūkurį.

Eglė.

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Man patiko straipsnis. Pritariu tau, kad kartais lėlės būna visiškai nepanašios...

Anonimiškas rašė...

Man patiko :))
Ir šiaip, kartais sutinku su Evelina, pasirodo tokios lėlės kurios visiškai nepanašios ir negalima būtų atpažinti kas ten per,jei nebūtų parašyta kas ten per lėlė :)

Sandruxx rašė...

Labai patiko staripsnis:) Aš irgi laisvai pritariu Evelinai ir Monikai:)

Regvita rašė...

Pritariu ;))

cyplionok rašė...

laikinu :))

Viiktorija :* rašė...

Patiko straipsnis.Negalėjau atsitraukt,kol mama neužsirovė. :DDD