2011 m. balandžio 22 d., penktadienis

Vaikystė.... Prisiminkime ja, ir pagyvenkime tuos laikus, o gal net grįžkime?




Sveiki. Taip, taip. Senai matyta, bet tam turėjau priežasčių (jei ką rašo Evelina). Šiandien nuo pačio ryto buvo toks gražus oras, kad negalėjau būti namie išbėgau į lauką, prisiminiau žaidimus, kuriuos žaisdavau, kai budavo vasarą, pavasaris... Prisiminiau, kaip žaidžiau su draugais ir supratau, kad aš dar ne paauglė, nors bandau ja tapti. Kam bėgti nuo vaikystės? Juk mes jauni tik vieną kartą...  Šis straipsnis ir bus apie vaikystę, kokie mes dabar norime būti ir t.t. Tad skaitykite, ir viską apgalvokite.

Turbūt dauguma atsimenate laikus, kai budami maži žaisdavote ant smėlio su kitais vaikais. Juk būdavo įdomu kepti pyragėlius, statyti smėlio pilis ir visą kitą. Kodėl dabar negalime prieit ant smėlio, atsinešti vaikiškų kastuvėlių ir pan. ir pradėti žaisti, statyti pilis ir t.t. Kodėl? Galiu pasakyti kodėl. Dauguma merginų nuo 10 iki 13 (14) metų galvoja esančios jau paauglės. Joms jau reikia eiti apsipirkinėti, domėtis mada, praleisti kuo daugiau laiko su vaikinais (skirti jiems dėmesio). Keturiolikos metų merginas dar suprantu, bet trylikos, dvylikos tai... Tiesiog mes nenorime pasirodyti per daug vaikiškos, juk būtų skaudu kai tave vadintu mažvaike. Bet ar tai trukdo? Juk kaip ir sakiau, mes jauni tik vieną kartą. Vaikyste galime pasidžiaugti neilgai, tad praleiskim laika lauke, žaisdami su kitais. Aš nesakau, kad reikia kasinėti smėli, žaisti visokius labai vaikiškus žaidimus, bet išeiti į lauką, prisiminti draugus(-es) su kuriais žaisdavote. Juk būtų įdomu pažaisti su kamuoliu, pavažinėti su dviračiais ir visą kitą. Galu gale, pažiūrėkite kaip kiti žaidžia, juk vis šis toks džiaugsmas pabūti ir prisiminti kitus...  Manau, kad tai geriausias laikotarpis žmogaus (mūsų gyvenime). Tai laikas kai mes dar esame laisvi nuo namų ruošos darbų, nereikia eiti į darbą, gaminti valgyti ir t.t. 


Prisiminkime vaikystę, ką mes veikėme, kokius draugus turėjome ir visą kitą. Gal mes jau ir per dideli, bet mūsų galvoje vis vien kai kurios mintys vaikiškos. Pagalvojau, kad reiktu įdėti eilėrašti,jis trumpas, bet verčiantis truputį susimąstyti. 

Nesigailėk, kad vaikystė praėjo. Džiaukis, kad ji iš vis buvo.
Vieno daug keliavusio žmogaus aš kartą
paklausiau: „Kurie miestai yra didžiausi?“
Jis man atsakė: „Miestai, sutikti vaikystėje.“   A.Mackus


Tai tiek, norėjau, kad prisimintumėme vaikyste ir dar ja gyventumėme :)
P.S turbūt šiandien nieko nebeprašysiu, nes nelabai turiu laiko...

32 komentarai:

Fashionista Silvija ~* rašė...

Like'inu straipsnį. O šiaip tai aš dar turiu vaikišką savybę vieną , bet gal geriau nesakysiu. :D

Fashionista Silvija ~* rašė...

O keturiuoklimetės kai kurios pernelyg peržengia rybas - prisidažo kaip klounai , apsikarsto papuošalais , ir dar su aukštakulniais vaikšto , kraupu žiūrėti. ;ss

Nida rašė...

Na taip... :) Kartais net baisu žiūrėt :DD
Na, o šiaip kai geriau pagalvojus: taigi kodėl aš nesikapstau smėlio dėžėje? Tikrai, su mažiukais pažaisti kieme: kodėl gi ne? :D O kai mūsų kiemas lyg vaikų darželis, tai.. Niekas net nepastebės, kad žaidi su mažiais :DD

Anonimiškas rašė...

Like.. O dėl makiažo,- aš šeštokė, beveik visoms bendraklasėms 12 metų ir krč viena dažosi. Kai žiauriai :D

Nida rašė...

Aš taip pat šeštokė, pas mane dažosi gal kelios. :DD Aš manau, kad mes nesam TOOOKIOS jau užaugusios, kad dažytumėmės eidamos bet kur :) Na, bent jau aš nesidažau. Ir nemanau, kad 7 klasėj dažysiuos :D Kaip užplauks :DDDDD

Fashionista Silvija ~* rašė...

Na , dar suprantu - akių tušas ir pudra, bei lūžų blizgis. Bet akių šešėliai ...

Agne rašė...

Visiškai pritariu ;DDD (straipsniui)
Mano klasiokė prisiklavoja to špaklaiaus ypač pudros kad užmaskuot spuogus jos bet vistiek matos tie spuogai jos :D

Anonimiškas rašė...

Su pudra irgi be ryšio. :D Atrodo,kad pana kaip kokia sorry bet kekšė jeigu šeštokė arba penktokė dažosi ant tiek.. Per daug ;/

Fashionista Silvija ~* rašė...

Na gerai , galbūt aš jau pernelyg , nes pati beveik nesidažau , tik akių tušu. :D

Fashionista Silvija ~* rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
cyplionok rašė...

Aš septintoke.Nei aš dažasi nei bandau atrodyti suaugusi, nes nesu tokia. Esu mažo ugio ir kartais man sako kad atrodau kaip 5-tokė.
Jie mano kad mane supygdys, bet jie klysta. Man patinka kad atrodau jaunesne ir esu liesa. Nes aš žinau kad atėjus laikui tie žmonės kurie ant manes varė ateity man tiesiog pavydės.
P.S straipsnis like!

Ivvė.@ rašė...

Aš tai dažausi į šūlę kadangi man 15, ir einu į 9 kl. tai mes visos dažomės, bet saikingai. Mano dieninis make up'as yra skysta pudra, tušas, pieštukas ir kartais blizgis. To pilnai užtenka, o jei nėra spuogų tai ir pudros netepu. Manau viskam turi būti ribos. Juk mokykla ne madų šou. Ir aš VISIŠKAI nepripažystų 6-okių kurios maliavojasi į šūlę. Aš iš viso blizgį pradėjau naudoti nuo 7 kl. Tad merginos, viskam turėkime ribas ;)

Anonimiškas rašė...

Nepatiko.


Martyna.

SNP rašė...

Ką padarysi, pavydi kad tu taip nemoki rašyti. Suprantama :D

Anonimiškas rašė...

Kad čia nėra ko pavydėt ;DD Gali mano straipsnius SIBY paskaityti ;)

SNP rašė...

Aii jų straipsniais net nepavadinsi. Ir juk tau siby geriausias lt blog'as- tai ko čia atsivilkai? :DDDDDDDD

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Va fakin tau siby :D

SNP rašė...

Joa ;D

Fashionista Silvija ~* rašė...

Martyna - Šūdas paskutinis tas jūsų SIBY , net kelių straipsnių į dieną nesugebat parašyt , losers.

Anonimiškas rašė...

Geresnis nei SNP. Supūskit jūs tam savo SNP. Kopijuokit toliau, į sveikatą ;)


P.s. mes nesam noliferės, kad rašytumėm kas sekundę.

Ivvė.@ rašė...

Martyna - Valink į savo tą SIBY. Nepageidaujama čia esi ;)

SNP rašė...

Obana ir vėl nuo jūsų kažką nukopinom,mieli kopintojėliai?
Klausyk Martyna, jei tau ant tiek dėl visko pavydas,geriau jį pasilaikyk sau, nes labai greitai siby virs nieku.

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Savimyla..

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Ir čia kalbama apie straipsnį,o ne apie kopinimus.Komentarus apie "kopinima" tai tik pirma rašyt,o kad į tą siby rašyt tai "mes ne noliferiai...".

Fashionista Silvija ~* rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Fashionista Silvija ~* rašė...

martyna - kas tau rašo kas sekundę? Jeigu tu nepastebėjai , tai dabar vakaras , ir daugelis jau seniai išėjo iš lauko. Matosi kad akys permirko kompiuterį.

Zujkis♥ rašė...

Na, kartais tikrai smagu vėl nusiristi į vaikystę. Smėlio dėžė, barbės ir t. t. Atrodo kad jau toookia suaugusi esi, bet, giliai širdyje tu vis dar esi maža mergaitė :)

Anonimiškas rašė...

O kiek daug komentarų. :D Beje Martyna - kažkodėl tas jūsų gerasis SIBY nukopino mano nuotrauką (viena iš rašytojų). Ar dabar dar ginsiesi? Manau, kad ne. Nes ten MANO nuotrauką.

Anonimiškas rašė...

Kuria nuotrauka??

Viiktorija :* rašė...

Patikoo.

Sandruxx rašė...

Labai patiko straipsnis:) aš nemėgstu dažytis, na nebent kai būna koks baliu ar pan. tai tušu biškį;DD Aš einu į 5 kl. Bet daukas sako, kad esu kokia 7okė;DD Na taip aš aukšta;P

Anonimiškas rašė...

Šiandien ėjau kieme ir stebėjau vaikų žaidimus. Jie nejaučia ribų. Jie gali maivytis, dainuoti per kiemą...Iš tikro pasiilgau to laiko kada galėjai jaustis neatsakinga ir nejausti ribų. Šiandien TAIP užsinorėjau šokinėti per gumytę, kad netgi mieste kalbant su pussesere šokinėjau per plyteles lyg per gumytę :DDD Eh, norisi grįžt į vaikystę...