2011 m. balandžio 27 d., trečiadienis

Kažkas naujo

Laba,
kažkada rašiau 'bandomąjį laikotarpį' SNT blogg'e, gal kas pamena tokią lt-mergaitę. Norėjau paskaityti savo senus straipsnius. Trumpi, kažkiek nuobodus, bet tada buvau dešimties kokių metų.. Bet ir tada turėjau daug vaizduotes, rašiau įvarius straipsnius, trumpus kaip minėjau, bet mergaitė užaugo, surimtėjo ir gavo dar lakesnę vaizduotę. Bet AŠ niekada nerašiau nuolatinių temų, nes nemoku, nes jai rašau 'nuolatinę' pradedu tingėti. Bet dabar turiu dvi nuolatines 'Knygų TOP 3' ir... Taip tai gal žinoma man mintis 'kambarių komentarai' kas tai? Jus sakote komentaruose - nick'ą, ir kokį kambarį pakomentuot. T.y - tavo kambariui trūksta, jame per daug, pliusai, minusai, o gal net ir klaustukai. Kodėl noriu VĖL apie tai rašyt? Nes manę iki šiol žavi 'interjero dizainas' ir noriu komentuoti ir kritikuoti pagal savo nuomone. Rašyti?



11 komentarų:

Agniūkąš- Gabi_118 rašė...

rašyk !
Į rubrika " kambariu dizainas " Gabi_118 er pm parašysiu kuri kambari !

Anonimiškas rašė...

Manau, rašyk :)

Augustė rašė...

Aš ir į kambariū dizainą

Augustinute

ta kambari su spinta.

Eglė rašė...

wysniux11

jei nesunku visus aprašyk ;DD O jei sunku pati išrink

Elzytėė.♥ rašė...

pasakyk aiškiau - pirma iš kairės, dešinės? pirmo aukšto tip?

Elzytėė.♥ rašė...

(Augustei)

Augustė rašė...

Jo pirmo aukšto iš dešinės

Zujkis♥ rašė...

Aš irgi norių iš kombarių ;] kokį nori keisti, tokį keisk ;]

Anonimiškas rašė...

Įdomiai atrodo ši rubriką :)

cyplionok rašė...

rašyk :)

Sandruxx rašė...

rašyk:) sandruxx kambarys- pagrindinis:)