2011 m. balandžio 3 d., sekmadienis

Ką veikti kieme?

Gan senokai rašiau straipsnius gyvenimiškomis temomis,kadangi jas pakeisdavo stardoll'as,stardoll'as ir dar kartą stardoll'as. Bet dabar nežinia kaip bus, galų gale matote,kad stengiamės rašyti įvairiomis temomis,žinoma kiek žinau daugumai skaitytojų įdomesni straipsniai apie realų gyvenimą. Na, bet dabar matote,kad šis straipsnis yra parašytas specialiai pagal šios dienos veiklą- Būvimą lauke.. Spėju,kad dauguma kaip ir aš pati išėję į lauką pradėjote galvoti,-ką veikti? Atsakymų galėtų būti daug, bet aš pasiūlysiu tik mažą dalį tų visų pasiūlymų. Pradėkime nuo menkiausio dalyko,-

Poilsis

Kai oras geras,manau tikrai būtų galima atsisėsti kur nors ant suoliuko (jei toks yra) arba į kokią pavėsinę ir galiausiai atsisėdus paklausyti muzikos kokią mėgstate ir mėgautis pavasario šiltu oru. Žinoma sėdėdamos(-i) galite skaityti knygą arba galiausiai tik taip sėdėti ir apie viską galvoti. Juk tai nekenkia,tiesa? Galiausiai kaip ir šios skilties pavadinimas- ilsėkitės! Juk tai geriausias būdas atsipalaiduoti. Aišku per ilgai nesėdėkite,juk dar yra pilna įvairiausių veiklų! :)
 

Pramogauk!

Lauke galima susigalvoti įvairiausių užsiėmimų, pradedant nuo sporto baigiant pasivaikščiojimu. Pasikviesk draugę arba šiek tiek draugų ir galite tiesiog prisiminti kiek pabodusius ir gan senokus žaidimus, kad ir "Stuku stuku" arba "11 pagaliukų" (ar kiek ten jų,nebeatsimenu). Taip pat tiesiog pasivaikščiokite drauge,galite nueiti į miestą arba į kokį parkelį ir gražiai pabaikite sekmadienį,nes sakoma,jei gražiai pabaigsi sekmadienį ir savaitė bus gera.. Tad nepamirškite svarbiausio dalyko-pramogų!

Pasportuok!

Dauguma merginų manau skundžiasi savo svoriu (bet aš ne) ir nori jo numesti,tiesa? Be kančių nieko nepasieksite! Pradėkite kai geras oras pabėgioti, nors ir keistai atrodytų bėgiokite,bėgiokite ir dar kartą bėgiokite.. Manau turėtų tikrai padėti ir jūsų svoris po truputį vis kristų ir kristų. Taip pat nepamirškite pailsėti,kad nenusilptumėte. Tai juk taip pat svarbu!

Manau tris pačius svarbiausius ir naudingiausius išvardinau.. Tokius kaip papildomai pavedžiok šunį, padėk susitvarkyti mamai kieme ir panašiai puikiai žinote ir kai kuriuos tokios veiklos spėju tikrai be galo užknisa. Mane taip pat dažnai užknisa, bet ką jau padarysi,tiesa? Tad kokių pasiūlymų turite dar? Gal kokius nors šiandien iš mano pasiūlytų darėte? Pasidalinkite įspūdžiais/nuomonėmis!
Nepamirškite pakomentuoti pačio straipsnio.
Ačiū.
Monika. :)*

9 komentarai:

|| Brenda rašė...

Patiko straipsnis:)
Pati tik savaitgaliais pramogauju su draugais, ir ypač sekmadieniais;D

Anonimiškas rašė...

:DD Dėkui

Sandruxx rašė...

Staripsnis labai įdomus:)Man patiko:D O šiandien sportavau ir poilsiavau;)

Anonimiškas rašė...

Labai patiko straipsnis. Taip tai aš dažnai pramogauju su draugais, sportuot tai nelabai, nes ir taip ne daug sveriu :DD

cyplionok rašė...

Aš kaip tik šiandien buvau kieme, nes Vilniuje +16C Tai ir į miestą nuvažiavau ir kieme spėjau pabūt :)

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Šiandien buvau kieme,nes buvo gan šilta:)

cyplionok rašė...

i keima ejau be striukes :DDD

Anonimiškas rašė...

Ačiū visiems už "laikinimus" :DD
Šiaip mane vos ištempė į lauką,jau galvojau,kad lieps kažką dirbti dėl to nenorėjau, bet būdama lauke tik šiaip, nepastebėjau kaip praėjo valanda.

Gavilia rašė...

Patiko straipsnis :) Super :)