2011 m. balandžio 29 d., penktadienis

Agnės virtuvė


Sveiki.
Sveikinu sulaukus penktadienio :) Ir todėl, šiandienai sugalvojau parašyti receptą. Šiandien galėsite pasigaminti kokteilį.

TRINTAS VAISIŲ KOKTEILIS.
Tau reikės:


Šviežių braškių (3-4)
2 švieži abrikosai
2 bananai
170 g. šviežių aviečių
1 puodelis neriebaus pieno.


Gaminimo eiga:

Braškes perpjauk į 4 dideles dalis, supjaustyk bananus ir abrikosus. Supjaustytus produktus sumaišyk virtuviniu kombainu arba mikseriu iki vientisos masės.
Skanaus ;)

Nuotrauka:



Nuotrauka : mamosreceptai.lt



16 komentarų:

Sandruxx rašė...

Manau turėtų būti skanu:)

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

iš kur man dabar gaut vaisių,kai niekur dar neauga:D

Agnė ♥ rašė...

Sandruxx - man mama šiandien pagamino :D buvo skanu, kol nepadauginau xD

zuiQis - taigi maxima visagalė :D

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Man toli iki maximos:D

Agnė ♥ rašė...

O kuri tau artimiausia? :D

Anonimiškas rašė...

Mhmm... Skaniai atrodo, mėgstu kokteilius :)

Zujkis♥ rašė...

Esu dariusi labai daug kartų ;] Man labaii skaniai gaunasi :] (na, artimieji taip sako) :]]

Nida rašė...

Ech, skanu, dabar kaip tik norėčiau tokio atsigert. Bet, deja, jau vėlu, eisiu miegot, nes jau žiovauju :D O Jums skanaus!

Zujkis♥ rašė...

Aš ryte visada pasidarau tokį kokteilį ;] Atgaiva visai dienai :)

cyplionok rašė...

Dariau :DDD

Anonimiškas rašė...

Kiek daraus niekada nesigauna, iš tikro juokai net neima.;D

Viiktorija :* rašė...

Tai gal ne taip darai tada? :OO

Viiktorija :* rašė...

O šeip atrodo NIAM! ;DDD

cyplionok rašė...

Dievinu braškes :DDD

Anonimiškas rašė...

lIKE IT :)

Sandruxx rašė...

Nu Agne niekada nereikia padaugint;DD Nes kai aš padauginu ką nors tai paskui, net pažvelkt negaliu;DD