2011 m. kovo 22 d., antradienis

Šią savaitę nerašysiu

Sveiki,
iš karto sakau,kad čia bus ne straipsnis,o tiesiog toks kai pranešimas. Taip pat gale įkelsiu korteles kurias padariau. Jos truputį kitokios negu mano (išdėstymu). Na nežinau,man kitaip nesigavo gražiau. Kaip yra taip tebūnie. O dabar einu prie reikalo. Šią savaitę (gal savaitgalį parašysiu) nerašysiu į SNP. Kodėl? Savaitės pabaiga man sunki. Ypač ketvirtadienis,o iki jo reikia padaryti ir plakatą ir perskaityti,aprašyti knygas,pasiruošti anglų kontroliniui bei projekto pristatymui,taip pat matematikos kontroliniui ir gamtos iš dviejų skyrių. Ir viskas ketvirtadienį,todėl manau suprantate kodėl nerašysiu. Na,o dabar kortelės-
(jei kažkuri neradote,netyčia neįkėliau,nes nei vienos rašytojos dar nešalinau)















Gerų man "atostogų"..

8 komentarai:

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Sėkmės tau mokykloje.Tikrai nenorėčiau būti taip užkrauta darbais.O kortelės gražios:)

Anonimiškas rašė...

Jo, sėkmės :)

Monii.* rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Monii.* rašė...

Geras.Panašiai kaip ir man ,ryt 6 pamokos, o per 5 iš jų rašom tai savarankiškus,tai kontrolinius.

Anonimiškas rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Gabija Mackevičiūtė (happy12372) rašė...

O kada įkelsi TBMOC darbus? :|

godute11 rašė...

nice baner

..Ernesta.. rašė...

Ypač raštas ir fonas patiko, toks išskirtinis ir jaunoviškas atrodo :)