2011 m. kovo 31 d., ketvirtadienis

Primenu :D


Sveiki. Kaip praėjo dienelė? Man tai gerai, bet kai kas tokio nutiko. Įsivaizduokit, kažkoks vyras susirado mane per fb, svarbiausia dar ne lietuvis! Iš kažkur sužinojo mano numerį ir skambinėja! Dar gavau viena žinutę, bet svarbiausia, kad jam gal kokį 30 metų! Ohhh... net lengviau pasidarė. Taigi iš neturėjimo ką veikt sugalvojau apie ką jums parašyt, tad skaitykite ir sužinosite. 

______________

Turbūt visi žinot, kad rytoj balandžio 1d. Turbūt visi džiaugiasi, kad iki vasaros liko mažiau nei trys mėnesiai, tiesą sakant du mėnesiai ir biški. Bet ši diena neasocijuojiasi su šiu dalykų kurį norių jums parašyti. Rytoj juk šventė! O gi kokia? Melagio diena! Taip, daug ką man primena ši šventė... Kai kas gal nežino, bet per šia šventę mes apgaudinėjame kitus žmones pvz: draugus, giminaičius, mokytojus ir t.t. Ta diena turi būti labai linksma. Aš nesu jau tokia juokdarė kuri gali apgauti ką nors, bet pasistengus ir pasiruošus kokią nors apgavystę tai gal ir galėčiau. Svarbiausia sugalvot iš kart ką ir apie ką meluosi draugui. Aš jums truputuką padėsiu. Visų pirma nusistatykite taikinį ( draugą ar ką nors kitą), jums jau reikia būti parengus apgavystę pvz: tavo penalas praplyšo. Na, o jau tada reikia nusiteikti pačiai apgaulei, tau reikia stengtis taip, kad draugas neįtartu meluojant (nors aišku jis to tikėsis). Tiesiog elkis kaip paprastai ir viskas, tavo apgaulė bus įvykdyta. 
Nenorėjau jums rašyti straipsnio apie melagio diena (šiandien). Galvojau ryt ką nors parašysiu, bet dabar įdėjau jums tik priminimą, kad žinotumėt ir nepatikėtumėt draugais.


O jūs ar esat ką nors apgavę? Jei taip tai ką? 

8 komentarai:

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Nezinau,kaip isdurt drauges,nes visos skaito SNP:D

Anonimiškas rašė...

Karolina- :DDDDDDDD
Mus tai mokykloj išdūrinės ryt. ;D
Parašyti šį penktadienį po 4 pamokų atvažiuoja jaunasis atlikėjas Bartas. :DDDDDDDDDDDD Čj susirinks visi prie aktų salės,ateis dirkė ir sakys- ko čia laukiat? Visi- barto. Direktorė- su balandžio pirma :D

cyplionok rašė...

xD

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Nekenčiu melagių dienos :D Kadangi man nieko neina apgaut :DD

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

nu man irgi neina;D

Sandruxx rašė...

Nu joa aš ir nekatrą buvau apgauta;DDNa ir žinoma kitus apgavus:)

Anonimiškas rašė...

Aš irgi ne kokia melagė :D

Viiktorija :* rašė...

O aš tai daug ką apgaunu. :D