2011 m. kovo 31 d., ketvirtadienis

Labas visiems,
iš tiesų pasikeitėme gan po netrumpo laiko,todėl noriu paploti sau,kad nekeičiau gan ilgai ir svarbiausia,kad man tas fonas neatsibodo.. Tai man yra šauniausia,jeigu atvirai. Na,o kalbant apie dabartį,- ją matote patys. Taip ėmėme ir pasikeitėme, NETYČIA.. Iš violetinio SNP virtome į mėlyną SNP,-visokių atspalvių.. Gan gražu tik man pačiai įdomu,kiek laiko būsime su tokiu fonu? Jeigu jis greitai atsibos.. Hm. Žinosiu,kad SNP turi sakyti NE mėlynai spalvai.

Šis pasikeitimas mažai skiriasi nuo praeito.. Gan panašus tik kitoks fono raštas,spalvos..
Šį kartą SNP be skaičiuotuvo kuris rodydavo kiek blog'e žmonių.. Pagalvojau kam jis? Tai jokio kietumo blog'ui neduoda,todėl manau,kad mums jo tikrai nereikia,nors kiek nieži delnai sužinoti kiek blog'e žmonių.. Na,gal kitame keitime jis ir vėl grįš.

Tad toks blog'o perkūrimo "pristatymas". Nieko ypatingo, bet kažkas naujo. Kaip sakoma,-
"Kam tos brangenybės,kai svarbiausias vidinis grožis".

Žinoma šiuos žodžius būtų galima priderinti kitaip,o kaip,-
iššifruokite patys.

Na,o naujoji SNP išvaizda.
Nuomonės?

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Iš ties man labai gražu, šaunuolė :)

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Gražiasnė negu senesnė:)

cyplionok rašė...

Teletabiai kada bus ? ;DDD

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Kitą kart manau turėtu būt :D

Sandruxx rašė...

Žiauria žiauriai gražus;) man labai patinka mėlyna spalva;P(in love)

Anonimiškas rašė...

Grаžus raštas ir šiaip spalvos įdomios :)

Viiktorija :* rašė...

Labai labai labai gražu!!!