2011 m. kovo 5 d., šeštadienis

Klaida



Sveiki vėl :D Na, kaip greitai bėga laikas, atrodo, kad ką tik buvo rytas,o jau vakaras... Bet dabar ne apie tai. Stardoll'e aš radau jau kelintą klaidą. Štai nuotrauka:



Visu pirma, tokios suknelės nėra stardoll'e (bent jau aš nemačiau). Ir kaip ji gali vadintis feather, jei tai yra suknelė, be to feather aš jau jums aprašynėjau. Na, keista man. Turiu daug variantų kodėl yra tokia klaida, bet nemanau, kad nors viena iš jų tinka ir šiaip jų labai daug :D Na, nusivyliau stardoll'u ir tai ne pirmas kartas.

Taigi tiek ;)




J.C.MILY

10 komentarų:

cyplionok rašė...

ne tokia jau ir baisi klaida...

Anonimiškas rašė...

Bet vistiek

Anonimiškas rašė...

Kokia tu pastabi :D

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Aš tai net nekreipiu dėmesio ir nežinau,kad dar tokios klaidos yra;D

Anonimiškas rašė...

Kai ieškot, surasit :D

♥..Виктория/ViKtoriJa..♥ rašė...

:D Joa geras ;]

Gabie85 rašė...

Niekad nebūčiau pagalvojus.

Gabie85 rašė...

Niekad nebūčiau pagalvojus.

Edita rašė...

Gaila, kad tokios suknelės nėra, nes ji labai graži.

cyplionok rašė...

jau yra :D