2011 m. kovo 30 d., trečiadienis

Kaip ir žadėjau,- dienos kalendorius, tiesa gal  ne pats išvaizdžiausias,tačiau dabar nelabai turiu laiko gražesniam. Na, dabar pagrindinė informacija, o rytoj jis turėtų būti kitoks. Be to dėl žurnalo,- penktadienį jo neišleisiu,nes su klase vyksime į ekskursiją ir nemanau,kad prisėsiu prie kompiuterio.. Pasistengsiu žurnalą išleisti iki balandžio 10, ir kitas mėnesis bus sujungtas su balandžiu ir manau,kad žurnalą leisime kas 3 mėnesius. Tiek norėjau pasakyti.







Monika.

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Gerai, kad kas veda šią rubriką, bent žinosiu kada mano klasiokų vardadieniai :D

Anonimiškas rašė...

Man patinka tokie pranešimai, bet pati vest tokių nenoriu :D Ir kiekvieną dieną negalėčiau...

..Ernesta.. rašė...

Man patiko nes vistiek dažniau lankausi snp4you blog'e negu pažiūriu į kalendorių, tad vertinu tai, o tas pasakymas, kad visą diną debesuota klaidingas, nes pas mane nuo 11:00 kai pradėjo saulė šviest tai ir švietė iki dienos galo :)

Anonimiškas rašė...

na čia pagal miestus :D pas mane debesuota buvo.

|| Brenda rašė...

Paminėk ir mano gimtadieni :D*

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Galejo but ilgiasnis,bet manau,kad ir taip pavyko:)

Viiktorija :* rašė...

ohho,kokia spalvikė įdomi-smėlio :D