2011 m. kovo 22 d., antradienis

Derinys su Hot Buys



Sveiki,

Atleiskit, negaliu iškentėti neparašius apie naują Hot Buys Stripe Sweater.

Visu pirma, noriu pasakyti, kad kažkoks jis "suteptas" :D Va, manau, visi tai pastebėjote:



Gal ši klaida išsitaisys, bet šiaip ji manau, neturi didelės reikšmės. Šio hb kaina yra 14sd, bet manau, galėtų būti ir mažesnė. Jis yra skirtingų spalvų, bet manau, tų ryškesnių galėtų būti daugiau negu baltos ir juodos.
Taigi derinys:



Kadangi rankinukas yra iš tos pačios serijos, tai jį ir panaudojau. Šiaip, visada norėjau šias juodas kelnes kur nors priderinti ir manau, čia jos labai tinka. Taip pat, kad nebūtų per daug juoda, pasirinkau baltus batus. Jie taip pat dera prie bliuskutės. Man asmeniškai, šis hb yra gan gražus. Paprastai jis atrodo ne kaip, bet priderinus- visai gražu. Taigi, ar verta jį pirkti? Manau, verta, nes jis nėra labai sunkiai priderinamas. Žinoma kaina didoka, bet užsidirbus 5sd, galima sau leisti. Bet aš šios bliuskutės nepirksiu, nes net užsidirbus 5sd man neužteks :DD

Taigi tiek :) Labai norėjau parašyti dabar, nes vakare man nebus laiko. O dabar riedu į treniruotę.

Iki :)


J.C.MILY

8 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Labai dera su rankinę ;D Šiaip pats aprašymas ir pastebėjimas ir derinys labai patinka. Ypač tos kelnės :D

Monii.* rašė...

Derinys ne mano sitliaus,bet šiaip tikrai suderintas.O starpsnis visai patinko.(:

Monii.* rašė...

Ir dar.Tos demės jau nebėra.(:

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Puikiai suderintas derinys 5/5 :)

Anonimiškas rašė...

Ačiū :)O dėl dėmių, tai gerai, kad dingo :D

Anonimiškas rašė...

Kažkaip man jas dar rodo :///

godute11 rašė...

nepastebejau bet grazi maikute

..Ernesta.. rašė...

Rankinukas labai gražiai prie kelnių dera.