2011 m. vasario 27 d., sekmadienis

Sveiki,
taigi nebijokite mes niekur nesikraustome (viena skaitytoja galvojo,kad mes ten persikėlėme)
Taigi,o dabar- kaip paskutinis vasario sekmadienis? :)*

20 komentarų:

Irma rašė...

Sekmadienio pradžia taj normali :D
Ir LAUKIU PAVASARIIO!! :D

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Jo nebus,visas kovas bus šaltas :DD

Irma rašė...

o man bus :DDD

Anonimiškas rašė...

Nekenčiu sekmadienių ; ( Nes po jū būna pirmadienis : sss
Kiap ir kiekvieną sekmadienį, depresuoju : DD

Anonimiškas rašė...

o man tai pasiseke, ryt i mokykla nereikia [:<

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Kai normą tauu :D

Man tas pats kaip Santautei :D

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Kai normą tauu :D

Man tas pats kaip Santautei :D

Anonimiškas rašė...

as ne santaute . lolz

Anonimiškas rašė...

Nekenčiu sekmadienių :DD labiau mėgstu šeštadienį :D

Anonimiškas rašė...

Kokia skaitytoja pagalvojo, kad persikėlėt?

Irma rašė...

Neringa tokia :D

Anonimiškas rašė...

:D

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

parasysit siandien?;D

Anonimiškas rašė...

Užknisu visus su tais svao prašinėjimais ;x ;(

Anonimiškas rašė...

Karolina- aha. Aš esu jau suplanavusi,ką rašyt :D

Anonimiškas rašė...

"257744(Sandra) rašė...

as ne santaute . lolz"

Taigi ji tau rašė - Kai normą tauu :D

O man (Aš Santautė :X)-Man tas pats kaip Santautei :D

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

:DD Aš turbūt ne,nes esu užsiėmus,mama uždavė vieną darbą...

Fashionista Silvija ~* rašė...

Kia pirmą kartą pamačiau tą straipsnį , tai ir aš taip pagalvojau (bet nee. ) :DD

Fashionista Silvija ~* rašė...

Tiksliau , ne straipsnį , o pranešimą.

Edita rašė...

Aš taip pat buvau taip pagalvojusi.
Na o man tas pats kaip ir kitoms, sekmadienis, depresija ;D Na, bet bandau kuo nors užsiimti, kad linksmiau būtų, vėliau dar svečiai atvyks, tai tikiuosi, kad pagerės nuotaika.
PAGALIAU ATEINA PAVASARIS