2011 m. vasario 26 d., šeštadienis

Stardoll Fashion Spin

Sveiki, aš sugrįžau...na dingusi buvau dėl savo kompiuterio sunegalavimo, ko gero daugeliui mūsų taip buvo :)
Ką gi aš iš karto prie reikalo, straipsnis bus apie šiokį tokį žaidimą - "Stardoll Fashion Spin" .
Žaidimas tinkamas žaisti tik iPod ir iPhone.
Žaidimo taisyklės - sukdama savo lėlės drabužius rate surinkti kuo daugiau taškų, surinkus tam tikrą taškų skaičių atsiblokuosi mums jau gerai žinomus drabužius, interjerus iš Stardoll'o orginalaus tinklapio. Paskui drabužiais galėsi rengti savo sukurta MeDoll'e pasiringti interjierą ir nusifotkinti. (Jei norėsite nuotraukas galite paviešinti "facebook'e" arba "twitter'yje").

Na mano nuomonė apie žaidimą nėra pati geriausia, žaidimas kaip žaidimas, suki ratu drabužius, stengiesi ringti taškus...,tačiau vis dėl to yra vienas didelis didelis panašumas tarp šito žaidimo ir tarp Stardoll svetainės, abu žaidimus sunku baigti (kai pradedi sunku nustoti žaidus) tai lyg pasaka be galo.
P.s žaidėjai šiam žaidimui nedavė daug balų, dėl to reitingai yra tikrai nemalonūs palyginus kaip aktyviai yra žaidžiamas Stardoll'as .
Ir taip pat nuotraukytė apačioje.


11 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Kur cia rast ta Stardoll Fashion Spin ? :DD

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Aham?

Kraujo sparnai;*]-zuiQis♥ rašė...

Aham?

..Ernesta.. rašė...

į iPod'ą aš parsisiunčiau iš App store

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Gal android'ui bus,reik pažiūrėt.

SNP rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Nėra...

Ei galit padėt? Gal žinot,kaip reik fotkint telefono ekraną,nu kaip kompe su print screen? Mano android'as..
Plyz pasakykit,jei žinot,man lb reik.

Edita rašė...

Straipsnis geras,
bet žaidimas nekoks pasirodė.

Fashionista Silvija ~* rašė...

Nesukėlė jokio įspūdžio.

Anonimiškas rašė...

Man irgi :((

Anonimiškas rašė...

Tikrai...atrodė bus įdomus... :((