2011 m. vasario 28 d., pirmadienis

Prieš ir po

Labuka, atleiskit, kad taip ilgai nesirodžiau blogę. Sergu.. Na va pagaliau padariau pirmus prieš ir po antuxxxsss ir Moniaka8. Kadangi nei viena nenurodėt ko norit (nors aš net nepaklausiau) tai padariau abu prieš ir po : ) Pradėsim nuo antuxxxsss drabužių:



Prieš: Man visai patiko tik būčiau pakeitųsi švarkelį ir gal batus. Na neturiu ko daugiau čia parašyti tiesiog man patiko ; )
Po. Hmm.. padariau tave tokią paprastą bet gražią. Su tokiu derinuku galėtum eiti į kokį nors draugų party ar gimtadienį.

Veidas:
                                                  (sorry, kad nevienodo dydžio paveikslėliai)
Prieš: Na taip įdomiai atrodai.. Puiku, kad turi savo stilių ir nebijai išsiskirti. Na kadangi tai ne mano stilius man nelabai patiko. Bet nekreipk į mane dėmesio.. BŪK SAVIMI.
Po: Ekstremalūs išbandymai tau buvo atlikti : D. Pakeičiau beveik viską. Makiažą derinau prie drabužių ''po'' derinio. Manau gan neblogai išėjo.

Moniaka8 drabužių:
Prieš: Oho, į pokylį susiruošei panelyt? Galiu tau pasakyti, kad atrodai nepakartojamai ; ) Visus nustebinsi.. Tik gal būčiau pridėjus kokią nors delninukę.. bet tai tik smulkmena.
Po: Padabinau tave taip pat šventiškai, tik dundukė aš pamiršau pridėti delninukę..

Veido:


Prieš: Opa, dar viena orginali lietuvė! Smagu, kad Lietuva jų vis dar turi : ). Galiu tau pasakyti tik vieną: atrodai NUOSTABIAI!
Po: Makiažą derinau prie drabužių ''po'' derinio. Gal ir neidealiai išėjo, bet vistiek kažkas gavos..

Kitos dalyvės :
antuxxxsss
Moniaka8
mika-lovely
Gabie85
ladykizyte
liuxas
Zuijka1999
godytea08miss
Gabie_118

Kas norit dalyvauti rubrikoje brūkštelkit į komentarus ir nurodykite ko norite, ar veido, ar rūbų, ar abiejų.
                                                                    

13 komentarų:

Agnytccc :3 rašė...

Pataisik į Gabi_118 ;D
Labai fainūs pasikeitimai ;D

Anonimiškas rašė...

Man irgi patiko, tik antra mergina nelabai išėjo :)

Adria♥ rašė...

adrija20 ir veido ir rubu :)

Viktorija (snp4you.blogspot.com) rašė...

Wooow :D Na šeip apranga patiko,nes ir pati taip rengiuos :D Bet kažkaip atsibodo būt tokia pat kaip visi,plaukai,makiažas ir kt :D
Ačiūū
P.S Aš antuxxxsss ;D

Anonimiškas rašė...

Atleisk, bet tavo deriniai manęs ,,neužkabino''. Man jie tokie, na nepatiko :) Bet čia tik mano nuomonė, kitą kartą gal pasiseks :)
Na o kitą kartą sėkmės tau :)

___________________________________
Flower_mua

P.S soriuks, kad anonimiškai, bet nepamenu gmail slaptažodžio :D

Ugnė rašė...

LowTwilightSaga ;p Beje, pas man dar antram aukše abu kambariai vien tik su rūbais :D

Vikit14 rašė...

Vikit14 Jai galima abu, aciukas ;D

Greta* rašė...

Meibilin
Registruotis ir veida ir rubus :)

Niekas rašė...

mazytea_lelja , abu

Unknown rašė...

257744; dalyvauju

Anonimiškas rašė...

gabciuke007 registruojuos rubus

Elžbieta rašė...

Dalyvauju. Superhotbabe123

Viiktorija :* rašė...

noriu.

Vikaaa23