2011 m. vasario 8 d., antradienis

Naujovės starplazoje.

Labas visiems,
kaip antradienis? Man puikiai, nes nebuvau pamokose, o su kitais mokiniais važiavau į seimą daužyti Kubiliaus :DD Na, bet iš karto einu prie reikalo kol neatsirado kita rašytoja kuri paskelbtų naujienas.
Tad manau gal net ne visi pastebėjote, kad starplazoje yra šioks toks atsinaujinimas- ten kur news,popular drabužiai- turi savo skiltis aukščiau negu būdavo seniau.. Na tiesiog nemoku nupasakoti, patys pasižiūrėkite:
Tad starplaza manau visai gražiai atsinaujino ir man asmeniškai tai visai patiko, nors gal yra kiek sunkiau priprasti ir gal net nepatogu, bet ką gi- juk reikia naujovių,tiesa? :)
Na, o kita naujiena,- dabar kai paspaudžiate apačioje bigger štai kaip atrodo parduotuvės-
Taigi dabar tai atrodo bent jau man labai gražiai! Juolab, kai prie parduotuvės pavadinimo yra ir drabužių apranga iš parduotuvės.. Manau šį kartą stardoll'o adminai padarė kažką gero ir gražaus. :)

O ką manote jūs?
Monika.


9 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Man taip pat patinka kaip pasikeitė,arodo gražiau :)

Toma rašė...

Aš žinau dar vieną naujieną su pakeitimais. :D

Toma rašė...

Galiu pranešt kam nors asmeniškai. ;D

Anonimiškas rašė...

Radw- aha.
Toma- jau man pasakei :D

Agnė ♥ rašė...

stardoll pasiketimas man patiko, dar pasikeite beuty palor ;D

kaldunčiks rašė...

Man nepatiko pasikeitimai shop'e.

Anonimiškas rašė...

O man patiko :DD

K. rašė...

Man asmeniškai nelabai patinka beauty parlor, bet starplaza Woow ;DD

Anonimiškas rašė...

Aha, tikrai WoW :DD